Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@09:29:54 GMT

رئیس اپل قتل وحشیانه جورج فلوید را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۶۳۰

رئیس اپل قتل وحشیانه جورج فلوید را محکوم کرد

به گزارش سی ان بی سی، به دنبال قتل یک سیاه پوست به نام جرج فلوید توسط یک نیروی سفیدپوست پلیس آمریکا دهها شهر آمریکا صحنه اعتراض های خشونت بار مردمی بوده و پلیس نیز با خشونتی بی سابقه به سرکوب مردم پرداخته است. همین مساله موجب شده تیم کوک مدیرعامل اپل هم در این زمینه از خود واکنش نشان دهد.

شدت خشونت ها در برخی شهرهای آمریکا به حدی بوده که اپل مجبور به تعطیلی برخی فروشگاه های خود در آنها شده و این در حالی است که اپل به تازگی و بعد از پایان محدودیت های مربوط به کرونا، این فروشگاه ها را بازگشایی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کوک در یادداشت داخلی خود ضمن محکومیت قتل جرج فلوید، خواستار ایجاد جهانی بهتر و عادلانه تر برای همگان شده است. وی در یادداشت خود تصریح کرده: جامعه ای ارزشمند خواهد بود که آزادی افراد در آن تضمین شده باشد و افراد در آن برای عشق ورزی به کشورشان، کار کردن و زندگی کردن با ترس و مشکل مواجه نباشند.

وی با اشاره به وجود نابرابری های نژادی در آمریکا و ضعف های نظام قضایی این کشور، از نابرابری های اقتصادی و تبعیض در زمینه دسترسی جوانان آمریکا به فرصت های آموزشی نیز انتقاد کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل جورج فلوید تبعیض نژادی نژادپرستی تیم کوک اپل پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان‌یافته قاچاق دارو، ۲ نفر از عناصر اصلی و توزیع‌کننده خارج از شبکه دارو در مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی، متهمان دستگیر شدند و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند.

عتباتی افزود: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده، بزه ارتکابی توسط متهمان را محرز و هر یک از آنان را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا