Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «رویای کاغذی» دوشنبه ۱۲ خردادماه ماه به معرفی و خوانش بخش‌هایی از کتاب«مشی و مشیانه » نوشته «محمد محمدعلی» اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، «راضیه گردکاهد» در برنامه «رویای کاغذی» امشب ضمن خوانش بخش‌هایی ازرمان«مشی و مشیانه» دومین قسمت از سه گانه روز اول عشق ، داستان آفرینش نخستین زن و مرد را در اسطوره های ایرانی باز می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ای کتاب را محمد محمد علی نوشته و در این اثر در کنار بازگویی اسطوره خلقت نوع بشر و رویارویی اهریمن و کیومرث نخستین انسان و مرگ اندوهناک او در تنهایی و رستاخیز مشی و مشیانه از نطفه او روایتی بسیار جذاب و عاشقانه از کیهان شناسی و رویکرد ایرانیان به جهان و آفرینش ارائه می دهد.
در کتاب «مشی و مشیانه» راویان قصه های سه گانه روز اول عشق،زنانی هستند که در کنار مردان بزرگ می زیسته اند و تاکنون به چشم نیامده اند.. محمد محمد علی،از نویسندگان بنام ادبیات داستانی امروز ایران است که به همت شخصیت پردازی های دقیق،فضا سازی سینما گونه،و خلق فضای تعلیق که در تمامی رمان هایش موج میزند،طیف مخاطبان ادبیات امروز را به خود جلب کرده است. محمد علی یک نویسنده ی معاصر است،نویسنده ای که در عصر و زمانه ی خود زندگی میکند و آلام و شادی ها و دغدغه های مردمانش را به شکل ادبیات بر می تاباند.
برنامه «رویای کاغذی» با اجرای راضیه گردکاهد، تهیه‌کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی ساعت ۲۳:۴۵ از رادیو فرهنگ شنیده می‌شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه رویای کاغذی رادیو رویای کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!

یک دهه از تلخ‌ترین بازی تاریخ لیورپول گذشت

طرفداری | در چنین روزی (۲۷ آوریل) در سال 2014، لیورپول و چلسی در هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 0 تیم میهمان به پایان رسید. گل اول این دیدار در دقایق پایانی نیمه اول و با سر خوردن اسطوره محبوب لیورپولی ها، استیون جرارد به ثمر رسید، گل دوم را هم ویلیان در یک موقعیت دو به تک وارد دروازه لیورپول کرد.

چه بر سر لیورپول آمد؟

لیورپول که تا پیش از این مسابقه روند فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته بود و بخت اول قهرمانی به شمار می‌رفت، ناگهان دچار افت شد و علاوه بر قبول شکست برابر چلسی، در هفته بعد نیز با نتیجه عجیب ۳-۳ برابر کریستال پالاس متوقف شد. با وجود برتری برابر نیوکاسل در هفته آخر، لیورپول قافیه را به منچسترسیتی واگذار کرد و با ۸۴ امتیاز، نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۳/۱۴ لقب گرفت. منچسترسیتی تحت هدایت مانوئل پیگرینی با ۸۶ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

لغزش بدموقع استیون جرارد برابر چلسی علاوه بر ناامیدکردن امیدهای لیورپول از قهرمانی، باعث شد خود او نیز بدون جام لیگ برتر از باشگاه محبوبش خداحافظی کند و با یک جای خالی بزرگ در ویترین افتخاراتش، به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

سر خوردن استیون جرارد در بازی با چلسی  

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی