Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:15:56 GMT

آمریکا یک کشور شکست‌خورده است/ آمریکا در حال افول است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۰۲۵

آمریکا یک کشور شکست‌خورده است/ آمریکا در حال افول است

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: آمریکا یک کشور شکست‌خورده سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد بابیان این‌که آمریکا در حال افول است اظهار داشت: آمریکا یک کشور ۵۰ ایالتی که شکل‌گیری آن محصول مهاجرت ظالمانه اروپاییان به سرزمین آبا و اجدادی سرخپوستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، این کشور قوی‌ترین قدرت سیاسی، نظامی و اقتصادی دنیا بود که در هر نقطه‌ای از جهان اگر کودتا و جنگ داخلی رخ می‌داد دست جنایتکاران سیاسی آمریکا به خون مظلومان این کشورها آغشته بود که ایران را می‌توان نمونه بارز این ادعا ذکر کرد.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری ملت‌ها در مدت عمر چهل‌ساله انقلاب اسلامی ضربه‌های مهلکی به جنایتکاران آمریکایی واردشده و می‌توان گفت در حال حاضر آمریکا یک کشور شکست‌خورده سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی در منطقه و جهان است.
هاشمی زاده اضافه کرد: این روزها ابهت ابرقدرتی آمریکا در خیابان‌ها و شهرهای مختلف این کشور به‌وسیله شهروندان آمریکایی لگدمال می‌شود و پرچم آن‌که نمادی از قدرت است به آتش کشیده می‌شود.

وی بیان داشت: این روزها در ۲۲ منطقه ازجمله پایتخت آمریکا حالت فوق‌العاده اعلام‌شده و اعتراضات به ۱۴۰ شهر کشیده شده است.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: این اتفاقات به دلیل جنایت چهار پلیس سفیدپوست و زجرکش کردن یک سیاه‌پوست آغاز شد و با گفتن یک جمله نمی‌توانم نفس بکشم در واپسین لحظات عمر، جان خود را از دست داد و آن جمله تبدیل به شعار نه‌تنها در آمریکا بلکه در تمام کشورهای دنیا به گوش می‌خورد.

هاشمی زاده گفت: برای تشکیل این کشور بخش وسیعی از سرزمین مادری سرخپوستان، حدود ۱۰۰ میلیون سرخ‌پوست قربانی شکل‌گیری پنجاه ایالت آمریکا شدند و هزینه ابرقدرت شدن آمریکا که بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نفر در ۱۰۰ کشور جهان بوده که در آیینه تاریخ دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که با کشتن مجدد ۳۰۰ میلیون نفر دیگر، قرن ۲۱ قرن قدرت آمریکایی‌ها باشد که خوشبختانه میسر نشد و به تعبیر مقام معظم رهبری فروپاشی و افول آمریکا یک سنت الهی است و باید از صحنه قدرت جهان خارج شوند.

هاشمی زاده افزود: طوفان کرونا و شیوع این بیماری در آمریکا قدرت پوشالی آن کشور را زیر سؤال برده و ضعف مدیریتی این کشور در مقابله با مسئله کرونا آشکار می‌سازد.
 وی در پایان گفت: مسئله ویروس کرونا تاکنون ۴۲ میلیون بیکار تحمیل نموده و امنیت غذایی این کشور را به خطر انداخته که با این وضعیت نابسامان می‌توان گفت آینده نزدیک، جهانی بدون آمریکا خواهیم داشت.
انتهای پیام/۹۸۳۱۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا انقلاب اسلامی امام جمعه فیروزآباد جمعه فیروزآباد آمریکا یک کشور هاشمی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!

رکوردهای منفی یکی پس از دیگری برای تیم پوچتینو پس از عملکرد شرم‌آور مقابل آرسنال به ثبت می‌رسند.

طرفداری | چلسی رکورد بیش‌ترین گل خورده خود را در طول یک فصل از لیگ برتر انگلیس را شکست.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با شکست 5-0 آبی‌های لندن به پایان رسید. چلسی از همان ابتدای مسابقه تحت فشار بی‌امان آرسنال قرار گرفت و در نهایت با قبول یک باخت شرم‌آور، به تلخ‌ترین شکل ممکن استادیوم امارات را ترک کرد.

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

شکست 5-0 مقابل آرسنال، سنگین‌ترین باخت تاریخ آبی‌ها مقابل توپچی‌ها به شمار می‌رود که باعث شد در فاصله 6 بازی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، رکورد جدیدی را به ثبت برسانند:

تعداد گل‌های خورده چلسی در لیگ برتر انگلیس پس از شکست مقابل آرسنال به عدد 57 رسید. این ضعیف‌ترین عملکرد دفاعی آبی‌ها از حیث گل خورده در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود. این در حالی است که چلسی هنوز 6 بازی دیگر تا پایان فصل 24-2023 پرمیرلیگ در پیش دارد! پیش از این، رکورد بیش‌ترین گل خورده در طول یک فصل برای باشگاه لندنی به فصل 16-2015 بازمی‌گشت. (53 گل خورده در 38 بازی).

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!