Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:47:51 GMT

سفیر کمک به فرزندان ایتام باشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۶۸۵

سفیر کمک به فرزندان ایتام باشیم

مسوول طرح اکرام ایتام کمیته امداد منطقه شش شیراز از آغاز به کار کمپین"هر خانوار یک حامی" در این منطقه خبر داد.

مهناز حکمتی اطهر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز با تاکید بر اهمیت عمل به دستور دین مبنی بر رسیدگی به امور ایتام اظهار داشت: بر اساس احساس وظیفه و مسؤولیتی که به عهده ما است از دو هفته پیش جهت حمایت از ایتامی که در شرایط فعلی اوضاع زندگی و معیشت خوبی ندارند، طرحی را راه‌اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بسیاری از کودکان و نوجوانان یتیم در منازل کار می‌کردند یا فعالیت‌هایی را انجام می‌دادند که شرایط فعلی اوضاع کار و در نتیجه معیشت آنها را با مشکل رو برو کرده است بنابراین بر اساس طرحی تحت عنوان "هر خانوار یک حامی" که طرح قابل اعتمادی است، مبالغ کمکی به صورت مستقیم و بدون هیچ رابط یا واسطه‌ای به حساب بچه‌ها واریز می‌شود.
حکمتی اطهر افزود: ارسال عدد یک به شماره ۰۹۳۵۹۲۷۹۸۹۸ به معنای اعلام آمادگی برای پذیرش کمک‌های ماهانه به کودکان و نوجوانان یتیم است که بلافاصله پس از ارسال شماره کارت کودک برای مددکار ارسال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در قدم اول با سه هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم تحت پوشش کمیته امداد در منطقه شش شیراز این اقدام طی دو هفته اخیر آغاز شده است،گفت: از آغاز طرح تاکنون ۲۷۵ فرزند یتیم حامی مالی پیدا کرده‌اند.
حکمتی با تاکید بر اینکه همه این کودکان و نوجوانان در کمیته امداد پرونده دارند و راستی‌آزمایی شده‌اند، گفت: این فرزندان از کودک یک ساله تا دانشجویی را شامل می‌شود که در رشته حقوق تحصیل می‌کند و برای تامین مخارج تحصیلش دچار مشکل شده است.
وی تاکید کرد: افرادی که حامی می شوند در طول سال می‌توانند چهار بار مراجعه کرده و اوضاع فرزند یتیم تحت حمایت خود را رصد کرده و او را ملاقات کنند.
مسوول طرح اکرام ایتام کمیته امداد منطقه شش شیراز از همه افرادی که از این ماجرا اطلاع می یابند خواست سفیر این کودکان باشند تا به لطف خداوند این فرزندان یتیم نیز بتوانند در زندگی به امکانات رفاهی دست یابند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوجوان خانوار کودکان ایتام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» در آستانه روز ملی خلیج فارس توسط بنیاد ایران‌شناسی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در تالار شهید سلیمانی این بنیاد برگزار می‌شود.

سمینار مذکور با حضور محمدحسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی، سیده راضیه یاسینی معاون پژوهشی این مجموعه، محمدرضا باقری سفیر سابق ایران در ترکیه، حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در امارات، رامین مهمان‌پرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان، سید مهدی میرابوطالبی سفیر سابق ایران در فرانسه و سید محمدحسین ملائک سفیر سابق ایران در جمهوری چین همراه است.

منافع کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس؛ همگرایی‌ها و واگرایی‌ها، بلوک غرب و بازبینی بازی بزرگ جدید در خلیج‌فارس، جایگاه خلیج‌فارس در ژئواستراتژی روسیه نوین و راهبرد چین در خلیج‌فارس؛ تاجر موازنه‌گر در این سمینار بررسی می‌شوند.

سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» روز یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار شهید سلیمانی بنیاد ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088357 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین