Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم پرسپولیس گفت: اگر امسال پوکر قهرمانی کنیم واقعاً دست‌نیافتنی خواهیم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی شیری در خصوص به تعویق افتادن بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم فرصتی که برای آماده‌سازی تیم‌ها در نظر گرفته شده بود کافی بود و نمی‌دانم به چه دلیل ادامه بازی‌های لیگ برتر را به تعویق انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فقط دوست داریم که بازی‌های لیگ برتر هر چه زودتر آغاز شود.

وی در مورد اینکه چقدر از نظر بدنی آماده آغاز بازی‌های لیگ برتر هستند، ادامه داد: به هر حال با توجه به تعطیلی بازی‌ها باید بگویم که بدن بازیکنان نسبت به‌روزهای اول تمرین خیلی شرایط بهتری دارد. خوشبختانه روزبه‌روز بیشتر آماده می‌شویم و فکر می‌کنم تا آغاز بازی‌ها به آمادگی صد در صد برسیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه تیم به انسجام تاکتیکی مدنظر مربیان رسیده یا هنوز جای کار دارد افزود: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس به بلوغ فکری رسیده‌اند و خیلی خوب در این چند سال با تفکرات مربیان هماهنگ بوده‌ایم. خوشبختانه با کادر فنی جدید هم خیلی زود اخت شدیم. به هر حال 75 روز بازی‌ها و تمرینات به دلیل ویروس کرونا تعطیل بوده و طبیعی است که نواقصی هم به وجود بیاید اما هفته به هفته بهتر خواهیم شد تا به تیم مدنظر کادر فنی و هواداران تبدیل شویم.

شیری درباره مصدومیت تلخ محمد انصاری و اینکه این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده، گفت: محمد پسر خوب و عاقلی است و امیدوارم بتواند با این مصدومیت تلخ کنار بیاید. او مطمئن باشد که همه مربیان، بازیکنان و هواداران پرسپولیس در کنار او خواهیم بود. به نظرم مصدومیت انصاری تلخ‎‌ترین اتفاقی بود که می‌توانست برای پرسپولیس در سال 99 رخ بدهد. از دست دادن یک بازیکن برای باشگاه و خود بازیکن مصدوم واقعاً سخت است. امیدوارم او خیلی زود به شرایط خوبش برگردد چراکه همه ما منتظر محمد انصاری هستیم.

وی با بیان اینکه برای همه بازی‌ها انگیزه دارد در خصوص بازی با پیکان که تیم سابق او هم بوده، ادامه داد: پیکان تیم خوب و قابل احترامی است و خود من و برخی از مربیان ما در این تیم حضور داشتند. از پیکان و نفراتش شناخت خیلی خوبی داریم. من هم برای همه بازی‌ها انگیزه خیلی زیادی دارد و امیدوارم بتوانم در همه بازی‌ها برای پرسپولیس بازیکن مؤثری باشم.

بازیکن شماره 17 پرسپولیس در خصوص اشتیاق هواداران و همه اعضای باشگاه برای رسیدن به پوکر قهرمانی و تاریخ‌سازی در فوتبال ایران تصریح کرد: شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی داریم اما این 10 امتیاز اختلاف گول زننده است. ما باید از 2 بازی اول خود 6 امتیاز را بگیریم تا راه کمی آسان شود. به نظرم با حمایت هواداران و همدلی بازیکنان، رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست. ما اگر امسال پوکر قهرمانی کنیم واقعاً دست‌نیافتنی خواهیم شد. امیدوارم به این اتفاق مهم دست پیدا کنیم چراکه این افتخار لیاقت هواداران و بازیکنانی است که در این سال‌ها در کنار هم بودند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمد انصاری مهدی شیری بازی های لیگ برتر پوکر قهرمانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال