Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت: تریاک و الکل هیچ اثری در پیشگیری از کرونا ندارند مردم با این راهکارها دچار بحران می‌شوند، جان خود را با این مسائل به خطر ندازید.

سیاوش وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان در استان، اظهار داشت: مردم در اسفندماه و فروردین‌ماه فعالیت‌های خود  را خوب ساماندهی کردند و تا حدودی توانستند بیماری را کنترل کنند، اما الان به سهل‌انگاری‌های صورت گرفته دیگر خطر این ویروس جدی گرفته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتقال ویروس کرونا تا حد زیادی به رفتار مردم بستگی دارد، طی فروردین ماه با اجام مسافرت‌های بهاری پیش‌بینی موجی دیگر از بیماری را داشتیم و به دنبال آن طی اردیبهشت‌ماه با بازگشایی‌های صورت گرفته و عدم توجه مردم در قطع زنجیره انتقال، ورودی بیمارستان‌ها در مراجعات سرپایی و بستری را افزایش داده است.

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه در خصوص توصیه اخیر سازمان بهداشت جهانی در خصوص استفاده از ماسک، گفت: افراد بالای 60 سال که دارای بیماری زمینه‌ای (سرطان، پیوند اعضا،فشارخون، دیابت و...) هستند وقتی بیرون می‌روند حتما از ماسک استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک در فضاهای شلوغ هم برای جمعیت عادی و سالم هم توصیه شده البته درکنار آن فاصله‌گذاری بهداشتی و شست و شوی مکرر دست‌ها نباید فراموش شود.

وزیری با بیان اینکه مراجعه به بیمارستان‌های مختص بیماری کرونایی هم‌اکنون بیش از ظرفیت اسمی است، گفت: اضافه کردن تخت بیمارستان کار ساده‌ای نیست این اضافه کردن به معنای اضافه شدن خدمات، تجهیزات، پرستار، پزشک و... است.

وی گفت: در مقابل سلامت خود، خانواده و جامعه مسؤول هستیم و خستگی معنا ندارد استفاده از ماسک در این هوای گرم بهتر از تحمل کرونا است.

این متخصص بیماری عفونی و تب‌بر در خصوص باور غلط استفاده از تریاک و مواد مخدر در راستای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا،گفت: تریاک و الکل هیچ اثری در پیشگیری از کرونا ندارند مردم با این راهکارها دچار بحران می‌شوند، جان خود را با این مسائل به خطر ندازید.

وزیری از مردم خواست، همواره دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا به عبارت ای کاش ...نرسید، ای کاش فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کردیم، ای کاش در منزب می‌ماندیم، ای کاش از ماسک استفاده می‌کردیم، ای کاش ...

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس رئیس بیمارستان گلستان وزیری ماسک تریاک الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • این دانه خون را تصفیه و سرفه را درمان می کند