Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه عملیات والفجر ۹ در هفته دفاع مقدس در این شهر بازسازی می‌شود، گفت: ۵ هزار بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیارمندان توزیع شد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، سرهنگ منصور کریمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، با بیان اینکه بازسازی عملیات والفجر 9 به مدت یک هفته در پلدختر انجام می‌شود، اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش مواسات وهمدلی در سه مرحله برگزار شد که در آن بیش از پنج هزار بسته حمایتی و 12 هزار بسته به ارزش یک میلیارد تومان و 12 هزار بسته بهداشتی به ارزش 40 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

97 درصد اقشار ضعیف هند چشم به راه بسته‌های معیشتی و وعده‌های انجام نشده دولت5736 بسته حمایتی بین نیازمندان توسط بسیج کارمندان سپاه گیلان توزیع شدفردا؛ واریز وام یک میلیونی جاماندگان کرونا/ اسامی به بانک مرکزی رسید/ پرونده وام یک میلیونی کرونا بسته شد؟

وی با اشاره به اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا قرارگاه زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در سپاه ناحیه پلدختر تشکیل شد افزود: سپاه ناحیه پلدختر در ایام بیماری کرونا پشتیبانی خوبی از شبکه بهداشت و درمان انجام داد و با کمک پایگاه‌های مقاومت و نیروهای بسیجی دو مرحله غربالگری در سطح شهرستان را انجام و مناطق آلوده به این ویروس ضدعفونی را چندین بار ضدعفونی کرد.‌

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه سپاه ناحیه پلدختر برای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به کادر درمان اولین کارگاه‌های تولید ماسک در استان لرستان را ایجاد کرد عنوان کرد: دو کارگاه تولید ماسک در معمولان و یک کارگاه تولید ماسک در شهر پلدختر راه‌اندازی کردیم که در این کارگاه‌ها 85 هزار ماسک تولید و با کمک بسیج سازندگی در اختیار کادر درمان استان قرار گرفت و 12 هزار ماسک رایگان نیز بین نیازمندان توزیع شد. 

انتهای پیام/646/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ناحیه پلدختر بسته حمایتی هزار بسته توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار