Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:09:13 GMT

کشف ۲۳ دستگاه کمباین قاچاق در میاندورود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۸۰۰۴

کشف ۲۳ دستگاه کمباین قاچاق در میاندورود

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی گفت که این کمباین ها در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا از محل دپو و نگهداری انواع تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی خارجی توسط ۲ نفر کشف و ضبط شده است.

وی گفت که کمباین ها خارجی کشف شده فاقد هرگونه مجوزهای قانونی واردات بودند و پس از ضبط به سازمان اموال تملیکی مازندران منتقل و متهمان نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمباین یکی از ماشین آلات پرکاربرد برای کشاورزی در استان مازندران است به گونه ای که بر اساس آمارهای رسمی یکهزار ۴۰۰ دستگاه کمباین غلات در این استان فعالیت دارد.

در مجموع بر اساس برآورد جهاد کشاورزی مازندران ، ۶۰ درصد از مجموع کمباین های غلات استان فرسوده است. همچنین از مجموع کمباین های موجود در مازندران سه هزار و ۹۰۰ دستگاه ویژه برنج است که ۳۰ درصدشان فرسوده هستند.

برچسب‌ها مازندران قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران قاچاق مازندران قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل