Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق امروز شنبه در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز فتوای جهاد آیت الله سید علی سیستانی علیه گروه تروریستی داعش گفت که این فتوا گسترش گروه تروریستی داعش را متوقف کرد.

به گزارش تسنیم وی افزود: فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی نقطه عطفی در روند احیای روحیه ملی و مشارکت مردم در حمایت از کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکاظمی اظهار داشت: به سرعت مردم ما پیروزی های پی در پی به دست آوردند و گروه تروریستی داعش را شکست داده و همه شهرها و سرزمین ها را از لوث تروریسم پاکسازی کردند.

نخست‌وزیر عراق افزود: فتوای آیت الله سیستانی گسترش گروه تروریستی داعش متوقف و ماهیت جنایتکارانه این گروه تروریستی را بر ملا کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تشکیل حشد شعبی نقطه عطفی واقعی در مبارزه با گروه تروریستی داعش بود چرا که حشد شعبی نقشی سرنوشت ساز در تحقق پیروزی های پی در پی و آزادسازی مناطق اشغال شده ایفا کرد.

الکاظمی اظهار داشت: لبیک مردم به ندای مرجعیت وحدت عراق را حفظ و نقشه های دشمنان عراق را نقش بر آب کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فتوای آیت الله سیستانی مصطفی الکاظمی گروه تروریستی داعش صراط گروه تروریستی داعش آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا  از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • داعش در افغانستان از بین رفته است