Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات برگزاری مسابقه ملی صنعت و سلامت اظهار کرد: باتوجه به اینکه رسالت و مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب در حوزه صنعت و سلامت تعریف شده و پیرامون آن نظام موضوعات برنامه پایش شکل گرفته، مسابقه‌ای ملی تحت این عنوان طراحی شده است.

وی افزود: این مسابقه با هدف دریافت ایده‌هایی در راستای حرکت به‌سوی پیشران‌های جهش تولید و مقابله با بیماری‌ها و بحران‌های بهداشتی مانند شیوع ویروس کرونا پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش‌های مربوط به بحران‌های دوران پیک شیوع کرونا و قرنطینه مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: کسب‌وکارهای نوین در صنعت و سلامت، اپلیکیشن‌های موبایلی هوشمند حوزه صنعت و سلامت و ایده‌های خلاقانه برای مقابله با استرس، سه محور اصلی این مسابقه تعیین شده است. ایده‌هایی پذیرفته می‌شود که قابلیت تبدیل به استارت‌آپ‌های موفق را داشته باشند.

مهری از حمایت‌های ویژه دانشگاه آزاد تهران غرب از برگزیدگان این مسابقه خبر داد و گفت: جوایز نقدی نفیس، تبدیل ایده‌های برتر به طرح‌های پژوهشی و تخصیص بودجه ردیف پژوهشی و حمایت‌های تیم‌های نوآور برای تشکیل هسته‌های فناور و استقرار در مرکز رشد واحد تهران غرب برای طرح‌های برتر در نطر گرفته شده است.

وی ادامه داد: طرح‌های برتر علاوه بر حمایت واحد تهران غرب، حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را نیز دریافت می‌کنند. ستاد مرکزی باشگاه این قول را به ایده‌پردازان و فناوران می‌دهد که ایده‌های برتر در ابعاد ملی را برای جذب سرمایه و تسهیلات به مراکز تحقیقاتی دانشگاه نیز ارائه کند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این رویداد ملی رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به Event.wtiau.ac.ir ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

358 / 167 مسابقه ملی صنعت و سلامت کسب و کارهای نوین هسته فناور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کسب و کارهای نوین هسته فناور واحد تهران غرب دانشگاه آزاد صنعت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم اندیشی پژوهشگران علوم شناختی با حضور سید محمد مهدوی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی و مدیران و مسئولان دانشگاه خلیج فارس در بوشهر برگزار شد. در این نشست راه‌های توسعه همکاری‌های علمی و تحقیقاتی درحوزه علوم شناختی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدوی، با اشاره به اهداف و سیاست‌های این ستاد برای حمایت از اجرای طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی درحوزه‌های مختلف علوم شناختی گفت: با تلاش‌های این ستاد و به منظور تربیت نیروی کارآمد و متخصص تاکنون ۲۲ هسته پژوهشی در حوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور تشکیل و فعال شده است.  

وی با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های پژوهشی به همکاری‌های مشترک میان محققان و اساتید نیاز دارد، گفت: ستاد یکی از حلقه‌های رابط در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی محسوب می‌شود و برای تحقق این هدف حمایت‌های لازم را ارائه می‌کند.

وی توجه به حوزه‌های سلامت و سرمایه شناختی، آموزش و پرورش شناختی و شناخت اجتماعی را از جمله اولویت‌های ستاد بر شمرد و گفت: رویکرد ستاد بهره گیری و بهره‌مندی ازدستاورد‌های علوم و فناوری‌های شناختی برای ارتقاء و افزایش توانمندی مهارت‌های شناختی درسطح جامعه و نیز کمک به امر یادگیری و یاددهی با شیوه‌های شناختی در نظام آموزشی است و ستاد آماده است با حمایت همه جانبه از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی بستر‌های لازم را برای تحقق این اهداف مهم فراهم آورد.

وی اضافه کرد: پژوهشگران و فناوران می‌توانند از طریق سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و همچنین سامانه خدمت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اطلاعیه‌ها آگاه شده و برای دریافت حمایت اقدام کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد