Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن انتقاد از کمبودهای حوزه سلامت این استان گفت: نمایندگان مجلس باید بودجه بیشتری برای حوزه بهداشت و درمان گیلان بگیرند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کاشت حلزونی شنوایی استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی این بخش در این استان اظهار داشت: گیلان با همه ویژگی‌های جغرافیایی و ظرفیت‌های گوناگون علمی در سطح کشور و دنیا دارد اما از بسیاری از امور مربوط به بخش سلامت و درمان هنوز دچار عقب‌‌ماندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حتی خود مسئولان هم اعتراف کردند که گیلان در بخش سلامت و تجهیزات آن دچار کمبود است ابراز داشت: گیلان رتبه آخر را در مسائل بیمارستانی و درمانی دارد از این رو نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی پیگیری کنند و درصدد کاهش مشکلات بخش سلامت باشند.

فلاحتی با اشاره به اینکه پیشگیری همواره با هزینه و منابع کمتر همراه بوده اما در سامان‌بخشی امور موثر است که باید مورد توجه باشد خاطرنشان کرد: امروز معضلات پسماند منطقه سروان رشت و 2 رودخانه زرجوب و گوهررود رشت معضلی برای این شهر هستند که باعث ایجاد آلودگی‌ها و شیوع بیماری‌های مختلف شده است.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از فرسودگی شبکه برق استان؛ سیم برق برخی مناطق مربوط به 40 سال پیش استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی گرفته شودانتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از وضعیت سراوان رشت؛ شیرابه پسماند همچنان به مردم و محیط‌زیست آسیب‌ می‌رساند

امام جمعه رشت با بیان اینکه ما امروز بیمارستان‌هایی داریم که بیش از 100 سال عمر دارند افزود: نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات بخش سلامت باشند و از دولت بودجه بخواهند تا مشکلات بخش درمان گیلان کاهش یابد از طرفی ما امروز سومین یا چهارمین استان در حوزه پیوند کبد هستیم و در حوزه پیوند مغز و استخوان در گیلان شاهد تلاش‌های خوبی هستیم. 

وی بیان داشت: آمارهای کنونی شیوع کرونا در گیلان نشان می‌دهد که مردم به‌خوبی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند و خیران نیز همان طور که در ایام شیوع کرونا وارد عرصه مقابله با این بیماری شدند برای ارتقاء و تقویت بخش بهداشت و سلامت استان نیز کمک کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به لزوم تکمیل سریع‌تر بیمارستان جدید‌الاحداث 400 تخت‌خوابی رشت ابراز داشت: بی‌نظارتی در کشور بزرگترین آفت است و موجب بروز خسارت‌های فراوان برای جامعه می‌شود در صورتی‌ که هر جایی که سازه‌ای در حال احداث باشد همواره نیازمند نظارت است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خاطرنشان کرد: در فصول مختلف همواره بیماری‌های فراوان و گوناگونی در استان گیلان شیوع پیدا می‌کند که در این میان کم‌توجهی عده‌ای آسیب‌هایی را به جامعه وارد کرده است و باید این آسیب‌‌ها از بین برود و شاهد ارتفاء بخش درمان و سلامت در استان باشیم.

انتهای پیام/612/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان بخش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند