Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:40:57 GMT

اتحادیه جهانی کشتی تقویم ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۳۳۹۹

اتحادیه جهانی کشتی تقویم ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی پس از تشکیل جلسه کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی و بررسی های صورت گرفته، تصمیمات اتخاذ شده هیات رییسه  درباره مسابقات قاره ای و جهانی در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را اعلام کرد. وی گفت این تصمیمات بر مبنای یک نگاه خوشبینانه است و این موارد مجددا قرار است در ماه آگوست بازنگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تا تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ هیچ مسابقه ای برگزار نمی شود

* برگزاری رقابت‌های قاره ای نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ سال:
رقابت های قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ سال قاره ای اولین رویدادهای هستند که در بازه زمانی یک سپتامبر تا ۳۰ اکتبر (۲۰۲۰) برگزار خواهند شد. البته بنابر شرایط به لحاظ شیوع کرونا امکان شاید یک قاره تصمیم به لغو آن بگیرد.

* لغو رقابت‌های جهانی نوجوانان:
بدلیل شرایط تحصیلی و خطرات سفر، رقابت های نوجوانان جهان ۲۰۲۰ و قاره ای زیر ۱۵ سال برگزار نمی شود.

* برگزاری رقابت‌های جهانی جوانان و زیر ۲۳ سال:
رقابت های قهرمانی جوانان جهان نیز طبق پیش بینی ها اواخر ماه نوامبر یا اوایل دسامبر (۲۰۲۰) در بلگراد صربستان برگزار می شود و رقابت های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان نیز در همان تاریخ قبلی و در ماه نوامبر (۲۰۲۰) در فنلاند برگزار می شود.

* لغو رقابت‌های جهانی پیشکسوتان ۲۰۲۰:
بدلیل افزایش خطر مسافرت برای گروه های سنی بالا، رقابت پیشکسوتان جهان نیز تا سال ۲۰۲۱ تعویق و در سال ۲۰۲۱ به میزبانی یونان برگزار می شود.

* برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی ساحلی:
رقابت های جهانی کشتی ساحلی در سال ۲۰۲۰ طبق تقویم به میزبانی رومانی و یونان باقی می ماند و یکی از کشورها میزبان رقابت های جهانی ساحلی نوجوانان و جوانان خواهد شد. کمیسیون کشتی ساحلی، تاریخ و جزییات مسابقات را بررسی خواهد کرد.

جایزه بهترین کشتی گیر سال ۲۰۲۰ در صورت برگزاری مسابقات جهانی  ۲۰۲۰ اهدا می شود و با توجه به شرایط شیوع کرونا و در صورت عدم برگزاری، به سال ۲۰۲۱ موکول خواهد شد و جایزه نقدی آن هم به سال ۲۰۲۱ منتقل می شود.

سیستم رنکینگ برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۱ بر اساس نتایج رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، رقابت های تورنمنت رنکینگ ۲۰۲۰ در رم ایتالیا و قهرمانی قاره ای بزرگسالان ۲۰۲۰ محاسبه می شود و رقابت های رنکینگ در سال ۲۰۲۱ تاثیری در رنکینگ المپیک نخواهند داشت.

همچنین طبق نظر اعضا، امتیاز رنکینگ رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ برای کشتی گیران چین، کره شمالی و ترکمنستان بدلیل اینکه نتوانستند در رقابت های آسیایی ۲۰۲۰ حاضر شوند، محاسبه خواهد شد.

مسابقات رنکینگ در سال ۲۰۲۱ شامل دو رویداد است که در انتخاب بهترین کشتی گیر سال تاثیرگذار است اما نقشی در سیدبندی المپیک نخواهد داشت.

همچنین مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۲۱ از ۲ تا ۱۰ اکتبر در اسلو پایتخت نروژ برگزار می شود و رقابت های جام جهانی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز برگزار نخواهد شد.

کد خبر 4952316

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند وزارت ورزش و جوانان والیبال تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس فوتسال فدراسیون کشتی کشتی آزاد رقابت های جهانی برگزار می شود جهانی کشتی زیر ۲۳ سال سال ۲۰۲۱ خواهد شد قاره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟