Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:32:45 GMT

نتیجه تست کرونا بیشتر از ۴۸ ساعت به طول نمی‌انجامد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۲۳۶۱

نتیجه تست کرونا بیشتر از ۴۸ ساعت به طول نمی‌انجامد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مشخص شدن نتایج تست‌های کرونا بیشتر از ۴۸ ساعت طول نخواهند کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عصر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان اهواز اظهار کرد: بیشتر شهرهای قرمز خوزستان در همجواری با اهواز قرار دارند پس اگر اهواز کنترل شود این شهر را نیز کنترل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اجباری کردن استفاده از ماسک برای کارکنان و مراجعین ادارات، افزود: شش بیمارستان اهواز درگیر درمان کرونا هستند که نیازمند توجه جدی هستند چرا که ایجاد هرگونه نقصی در سیستم برق یا اکسیژن این بیمارستان‌ها فاجعه بار خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: درحال حاضر اصلاحات و تغییرات بسیاری در استراتژی‌های آزمایشگاهی انجام شده و نتیجه هر تست کرونا بیشتر از ۴۸ ساعت به طول نمی‌انجامد.

وی ضمن اشاره به توجه ویژه شهرداری نسبت جمع آوری زباله‌های بیمارستان‌های کرونایی، تصریح کرد: اکنون تمام زباله‌های بیمارستان‌های کرونایی باید عفونی فرض شوند و با دستورالعمل زباله‌های عفونی جمع‌آوری و معدوم گردند.

فرهاد ابول نژادیان اذعان کرد: زباله‌های خانه‌های محل قرنطینه بیماران کرونایی نیز باید به نحوی مؤثر علامت‌گذاری شود تا مشکلی برای زباله گردها ایجاد نشود.

وی ضمن بیان اینکه ماسک و دستکش‌های رهاشده در اطراف مکان‌های نمونه‌گیری از سوی شهرداری جمع آوری شوند، گفت: به منظور اطلاع‌رسانی و درج پیام‌های بهداشتی نیاز است که سه بیلبورد از سوی شهرداری در اختیار مرکز بهداشت استان قرار گیرد.

ابول نژادیان افزود: رفع مشکلات مرکز بهداشت شرق و غرب اهواز در زمینه نیاز آن‌ها به خودرو، مکان‌های مناسب و بزرگ جهت نمونه‌گیری و نیروهای بیشتر جهت کمک مراقبین سلامت با همکاری سایر دستگاه باید در دستور کار قرار گیرد.


 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز دانشگاه علوم پزشکی خوزستان تست کرونا اهواز دانشگاه علوم پزشکی خوزستان تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود