Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس گفت: مذاکرات نه می‌تواند مشکلات ایران را حل کند و نه مشکلات آمریکا را، زیرا ترامپ در اداره کشور ناتوان است. از این رو با زدن حرف از مذاکره خواهان پوشاندن ضعف‌های خود است.

حسین نوش آبادی، نماینده ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره پیشنهاد مجدد مذاکره آمریکا به ایران، اظهار داشت: سردمدارن ایالات متحده و در راس آن ترامپ دیوانه با توجه به شرایط بد در آمریکا نتوانسته‌اند اقدامی در جهت مهار کرونا انجام بدهند و درگیر فضای ملتهبی که جامعه آمریکا امروز به دلیل عدم کارآمدی دولت ترامپ در آمریکا درگیر آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: دولت ترامپ آمریکا را در منجلاب قرار داده است که تمامی هیئت حاکمه این کشور درصدد خروج از این باتلاق هستند و این اتفاق یعنی عدم مهار کرونا و اعتراضات سراسری باعث شده است آمریکا فلج شود.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ از این اتفاقات پیش رو به شدت نگران است و می‌داند اگر دستاوردی نداشته باشد قطعا بازنده انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود از این جهت با نوشتن توئیت‌ها و سخنرانی‌هایی مبنی بر دعوت ایران به مذاکره در جهت ساخت دستاوردی  برای خود است.

نوش آبادی با اشاره به عدم اعتماد دوباره به آمریکا، تصریح کرد: با سران آمریکا به هیچ وجه نمی‌توان مذاکره کرد، زیرا آن ها هر زمان نیاز داشته باشند دست دوستی دراز می‌کنند، ولی زمانی که خرشان از پل بگذرد زیر تمام تعهداتشان می‌زنند.

وی افزود: بنابراین این شرایط برای آمریکا و سران حاکم بر این کشور بسیار سخت است و بعید است آن ها از این بحران‌ها به آسانی بتوانند عبور کنند. آن ها نتها راه نجات خود را در مذاکره می بینند و ایران نیز چندین بار اعلام کرده است که هیچ قصدی برای مذاکره با آمریکا را ندارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مذاکره جدید با آمریکا نه به مصلحت و نه به منافع ملی کشور است، گفت: مذاکرات نه می‌تواند مشکلات ایران را حل کند و نه مشکلات آمریکا را، زیرا ترامپ در اداره کشور ناتوان است از این رو با زدن حرف از مذاکره خواهان پوشاندن ضعف‌های خود است.

نوش آبادی بیان داشت: ترامپ با دانستن این موضوع که در انتخابات خواهد باخت و رقبایش از آن پیشی خواهند گرفت  درصدد پیروزی بزرگی است تا معادلات انتخابات آمریکا را به نفع خود تغییر دهد.

وی با اشاره به برنامه کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم، گفت: این کمیسیون می‌تواند در مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی مسمر ثمر باشد و با تصویب طرح‌ها و لوایح مانع از زیاده خواهی‌های سران آمریکا و استکبار شود.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا در کشورنگاه باید به آمریکا بدبینانه باشد یعنی مجلس و دولت نباید به لبخند‌ها و ابراز دوستی آمریکایی‌ها اعتماد کنند، زیرا آمریکایی‌ها به دلیل عجز و ناتوانی دست به این کار‌ها می‌زنند که ما نباید مجددا گول سخنان جذاب آمریکایی‌ها را بخوریم.

نوش آبادی با بیان اینکه تمام ارکان نظام و علی الخصوص مجلس باید سه اصل راهبردی مقام معظم رهبری را در نظر بگیرند، گفت: اصول عزت، حکمت و مصلحت باید نقشه راه مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد و در تمام مصوبات از این اصول بهره ببرند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس کمیسیون امنیت ملی مذاکره ترامپ نوش آبادی مجلس شورای اسلامی نوش آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست