Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان ظهر امروز یکشنبه در نشست ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، اظهار داشت: بیشترین تلفاتی که در جامعه با آن روبه رو هستیم، مربوط به استعمال مواد مخدر است چرا که مواد مخدر نه تنها فرد بلکه جامعه را به تباهی می کشاند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: در یک تعامل مثبت و دو جانبه میان رسانه و پلیس، می توانیم بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع کنیم و در واقع تولید امنیت وظیفه رسانه و حفظ آن وظیفه ما است تا بتوانیم با حرکت بسیجی و اقدامی انقلابی که مورد نظر مقام معظم رهبری است، به وظایف قانونی خود عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدریان یادآور شد: نیروی انتظامی متولی برقراری امنیت و ایجاد آرامش در جامعه است و رسانه ها با مشارکت خود باید با ایجاد احساس آرامش در میان مردم ما را در این راه یاری دهند.

وی بیان کرد: نقش رسانه و خبرنگاران در ایجاد احساس امنیت بسیار است و رویکرد ناجا نیز بر این است که در ماموریت های خود از قدرت این نیرو بین آحاد مختلف جامعه به خوبی استفاده کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های نیروی انتظامی است که تهدیدی جدی برای افراد جامعه است و یکی از اولویت های اصلی پلیس کردستان مبارزه با این مورد است.

سرهنگ حیدریان اظهار داشت: واقعیت این است که پلیس به تنهایی نمی تواند این ماموریت را انجام دهد و نیازمند یک بسیج همگانی و مشارکت سایر دستگاه ها و کمک های رسانه ها است.

کد خبر 4954406

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی استانداری سمنان بیرجند ایلام مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه یاسوج مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است