Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@02:05:45 GMT

چک پول های تقلبی در شیراز لو رفت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۸۸۴

چک پول های تقلبی در شیراز لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: مقدار قابل توجهی چک پول تقلبی توسط ماموران انتظامی در شیراز کشف شد.

 سرهنگ فرج شجاعی دوشنبه 2 تیر به خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی کلانتری 19 بوستان، با اطلاع از توزیع پول جعلی در شیراز، برای کشف موضوع وارد عمل شدند.

او گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران موفق شدند یک کلاهبردار را در خیابان هفت‌تنان شیراز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی گفت: در بازرسی از متهم، یکصد قطعه اسکناس 500 هزار ریالی و 60 قطعه اسکانس 100 هزار ریالی جعلی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و ارجاع متهم به اداره آگاهی، گفت: متهم برای انجام تحقیقات بیشتر، به همراه اموال مکشوفه تحویل پلیس آگاهی شده است.

شجاعی از شهروندان خواست که هنگام دریافت وجه نقد، خصوصا در مبالغ زیاد، مراقب بوده و دقت لازم را لحاظ کنند تا با مشکل جعلی بودن اسکناس روبرو نشوند./ ایسنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور