Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت:زیرگذر شهید برونسی با عرض حدود هفت متر، طول حدود ۵۵۰ متر و عمق هفت متر در بزرگراه شهید برونسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ظرف مدت ۹ ماه احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز ( ۵ تیر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان زیر گذر شهید برونسی با بیان اینکه زیرگذربرونسی به عنوان بخشی از طرح ساماندهی ترافیکی انتهای بلوار وکیل آباد اجرا می شود، گفت:یکی از مشکلات چندین ساله مشهد ترافیک انتهای بولوار وکیل آباد بود که برای رفع آن مقرر شد تا انتهای بولوار وکیل آباد و پل پرتوی تعریض شود که این کار در مسیر رفت به طرقبه شاندیز دی ماه آغاز و ظرف ۷۵ روز اجرا شد و ۲۵ اسفند زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این که این مشکل در مسیر برگشت از طرقبه شاندیز نیز وجود داشت اظهارکرد: لذا پروژه تعریض پل پرتوی و انتهای بولوار وکیل آباد در مسیر برگشت نیز ۲۰ فروردین آغاز و ظرف ۳۵ روز اجرایی شده است.

 

کاظمی بیان کرد: بر اساس بررسی های ما و پلیس راهور بالغ بر ۹۰ درصد از ترافیک ساعات پیک در محدوده پل پرتوی و انتهای بولوار وکیل آباد در مسیر رفت کاهش پیدا کرده است، اما نیاز است تا برای بهتر شدن وضعیت کانکس های نیروی انتظامی و پلیس راهور و همچنین تابلوهای تبلیغاتی در دوراهی طرقبه شاندیز نیز جمع آوری شود.

 

وی ضمن اشاره به اجرای دوربرگردان زیر گذر شهید برونسی اضافه کرد: دوربرگردان شهید برونسی با فاصله ی حدود هزار و ۲۰۰ متر از بولوار وکیل آباد، در بزرگراه شهید برونسی در جهت شمال به شمال اجرا خواهد شد.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اهداف اجرای این زیرگذر گفت: تامین دسترسی آیت خودروها از خروجی طرقبه- شاندیز به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، تامین دسترسی خودروها خروجی از بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به بولوار پیروزی و تامین دسترسی خودروها از شهرک های در حال توسعه این منطقه به بولوارهای پیروزی و وکیل آباد از جمله اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی است.

 

کاظمی تصرح کرد: کاظمی گفت:زیرگذر شهید برونسی با عرض حدود هفت متر، طول حدود ۵۵۰ متر و عمق هفت متر در بزرگراه شهید برونسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ظرف مدت ۹ ماه احداث خواهد شد. 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: زیرگذر آغاز عملیات اجرایی شهرداری مشهد شهید برونسی خواهد شد هفت متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه کتاب فرصتی است تا ناشران کتاب در زمینه‌های مختلف، تازه‌های نشرشان را در معرض فروش و معرفی مردم قرار دهند.

انتشارات شهید کاظمی به ­عنوان یکی از ناشران فعال در زمینه نشر کتب ادبیات پایداری و حوزه دفاع مقدس، با بیش از 60 اثر تازه­ نشر در سی ­وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1403 حاضر می­‌شود. این انتشارات، از بین بیش از 700 عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود 500 عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می ­آورد که بیش از 60  عنوان از آن، جزو آثار جدید به ­حساب می‌آیند.

این نشر را می‌توان جزو چند ناشر برتر در بین ناشران جبهه فرهنگی انقلاب دانست. همچنین می‌توان ادعا کرد انتشارات شهید کاظمی در میان ناشران مردمی در رده نخست قرار دارد.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد 6 تا 9 مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت­الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی­زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین­بار در نمایشگاه کتاب از آن­ها رونمایی خواهد شد.

انتشارات شهید کاظمی بدون وابستگی به نهاد خاصی(ناشر خصوصی) و صرفاً با حمایت‌های مردمی و فروش کتاب توانسته است در کنار اثرگذاری در فضای فکری و فرهنگی کشور، رقابت خوبی با سایر ناشران انقلابی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی