Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حضرت رضا(ع) عصر جمعه ششم تیرماه سال جاری وارد ابوموسی شد و در نخستین اقدام با حضور در گلزار شهدای گمنام، برنامه‌های خود را در این جزیره آغاز کرد.

به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدامان على بن موسى‌الرضا(ع) و پرچم متبرک حرم مطهر رضوى در پنجمین روز از دهه کرامت با اسقبال مردم و مسؤولان ابوموسی وارد این جزیره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خدام حرم مطهر رضوى(ع) در بدو ورود به فرودگاه ابوموسى مورد استقبال مردم قرار گرفتند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سالن ترمینال فرودگاه به مدیحه‌سرایى پرداختند.

کاروان زیر سایه خورشید در نخستین اقدام خود در این جزیره در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهیدان عازم گلزار شهداى ابوموسى شدند که با برنامه‌هاى فرهنگى ویژه‌اى همراه بود.

خادمان رضوى با حضور در بیمارستان پارس ابوموسى با کادر درمان و حافظان سلامت دیدار کردند و از پرستاران و پزشکان این بیمارستان تجلیل شد.

کاروان زیر سایه خورشید در سفر خود به ابوموسى با خانواده‌هاى معظم شهیدان عبدالله‌پور و صبوریان دیدار کردند.

رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی در دیدار با خادمان رضوی(ع) اظهار داشت: حضور شما خادمین عزیز را به جنوبی‌ترین نقطه ایران اسلامی خیر مقدم عرض می‌کنم.

وی افزود: بحمدالله شهرستان ابوموسی تنها شهرستانی است که در وضعیت سبز قرار گرفته و تاکنون هیچ‌گونه مورد مثبتی از بیماری کرونا در این جزیره مشاهده نشده است و امیدواریم با همکاری مردم این روند ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان ابوموسی در ادامه گفت: حضور خادمان حرم مطهر رضوی و پرچم امام رضا(ع) در این شهر مایه خیر و برکت فراوان برای مردم جزیره ابوموسی است.

پوربابایی تصریح کرد: امام رضا (ع) به محبان و ارادتمندان خود نگاه و عنایت ویژه‌ای دارد و شما خدام حرم مطهر رضوی با حضور در ابوموسی عطر و بوی علی بن موسی‌الرضا(ع) را به این شهر آورده‌اید.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: ابوموسی خورشید بندرعباس زیر سایه خورشید هرمزگان کاروان زیر سایه خورشید حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور