Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ ستاد خلبان سید قاسم خاموشی روز شنبه در نشست ماهیانه خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز گفت: این تعداد پرواز افزون بر پروازها و اقدامات عملیاتی و سازمانی، پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این پروازهای امدادی در قالب اورژانس هوایی و همچنین اقدامات مدیریت بحران بوده است که زمینه نجات انسان‌ها و حفظ محیط زیست را به همراه داشته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اظهارداشت: همچنین در این پایگاه ده‌ها فروند انواع بالگردها، متناسب با ماموریت‌های مختلف تجهیز شده‌اند تا در مواقع خاص و درخواست ستادهای بحران در اصفهان و استان‌های همجوار و پس از کسب دستور از سلسله مراتب فرماندهی ارتش، در خدمت به مردم نقش آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه مجموعه ظرفیت هوانیروز ارتش با توانایی بسیار بالا آماده خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: امروز خلبانان پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان در کوتاه‌ترین زمان آماده سخت‌ترین عملیات‌ها هستند که بسیار ستودنی است.
امیر خاموشی تاکید کرد: هوانیروز بازوی مقتدر حاکمیت و نظام در خدمت رسانی به مردم است و این مطلب باعث افتخار و آبروی ماست .
وی تصریح کرد: خلبان پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان با الگو گرفتن از شهدای هوانیروز آماده نقش آفرینی در همه صحنه‌های خدمت رسانی هستند و این آمادگی را از طریق به‌روز سازی آموزش‌ها و ساخت تجهیزات متناسب با ماموریت‌های امدادی روز به روز بیشتر می‌کنند.

پایگاه چهارم رزمی پشتیبانی هوانیروز ارتش در اصفهان یکی از بزرگترین پایگاه های هوانیروز ایران و منطقه غرب آسیا به‌عنوان یکی از آماده‌ترین و فنی‌ترین پایگاه‌های هوانیروز کشور است و بالگردهای این پایگاه با استفاده از خلبان‌های مجرب و فنی، با توانایی پرواز در شرایط جغرافیایی مختلف علاوه بر نقش آفرینی موثر در سالهای دفاع مقدس، توانسته‌اند در زمینه امداد رسانی به هموطنان در حوادث و سوانح نقش آفرینی کنند.

برچسب‌ها اورژانس هوایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان اورژانس هوایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان پایگاه چهارم هوانیروز نقش آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳