Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نمی‌توانیم به برگزاری اردو اصرار داشته باشیم چون هنوز اعلام نشده مسابقات در چه زمانی برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برنامه‌های آتی فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: فعلا که چیزی معلوم نیست، نه تقویم جدید بیرون آمده و نه ما اجازه برگزاری تمرین و مسابقه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه ابتدا باید خودمان متوجه شویم که دو نفری که باید برای ما در المپیک توکیو وزنه بزنند، چه کسانی هستند.

وی ادامه داد: ما باید در یک گزینشی المپیک دیگر شرکت کنیم تا آن دو نفر نهایی مشخص شوند. گزینه اول هم مسابقات آسیایی است که قرار بود اردیبهشت ماه برگزار شود و در شرایط جدید باید دید این رقابت‌ها در کدام کشور و چه زمانی برگزار می‌شود. تا زمانی که این چیزها مشخص نباشد، همه بلاتکلیف هستیم. بچه‌ها در خانه‌شان تمرین می‌کنند و همه منتظر تاریخ مشخص برای ادامه مسابقات هستیم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تن به تن نبودن تمرینات وزنه‌برداری، فدراسیون به دنبال مجوز برای برگزاری اردوی قرنطینه نیست؟، گفت: اگر اردو تشکیل دهیم، عوامل زیادی با تیم در ارتباط هستند، از مربی گرفته تا رستوران و... که آنها در رفت و آمد هستند. نمی‌توانیم به برگزاری اردو اصرار داشته باشیم چون هنوز اعلام نشده مسابقات در چه زمانی برگزار می‌شود. مثلا اگر قرار باشد در همان تایم قبلی در سال جدید مسابقه برگزار شود، چه دلیلی دارد از اکنون تیم را در اردو داشته باشیم؟ قطعا دو سه ماه زودتر از مسابقه، دیگر تکلیف مشخص خواهد شد و زمان برای برپایی اردو داریم. ضمن اینکه برگزاری اردو در این شرایط کرونا ریسک بالایی دارد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد وضعیت تیم‌های پایه نیز تصریح کرد: در این شرایط اولویت ما مسابقات گزینشی المپیک است. برای ما سلامت بچه‌ها خیلی اهمیت دارد و نمی‌خواهیم خدای ناکرده آسیب ببینند. من خودم در چنین وضعیتی اجازه نمی‌دهم بچه‌ام در اردوی تیم ملی باشد، دیگران هم قطعا همین نظر را دارند.

بیرانوند در رابطه با وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی نیز گفت: قرار نیست فعلا سهراب مرادی سفر دوباره‌ای به آلمان داشته باشد، خیلی بهتر از قبل شده و تمریناتش را دنبال می‌کند. کیانوش رستمی هم درحال تمرین است و در کرمانشاه کارش را دنبال می‌کند.

سلیمی: امیدوارم شاهد درخشش وزنه‌برداری در المپیک توکیو باشیم‌برگزاری مسابقات وزنه‌برداری ‌منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری بیشتر بخوانید... سهمیه وایلدکارتی وزنه‌برداری بانوان در المپیک منتفی شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری برگزاری اردو وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود. روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

وی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها گفت: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و …است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خونویی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090944 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک