Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انتخابات دفاتر تشکل‌های دانشجویی، شورای صنفی و انجمن‌های علمی طبق روال هر سال باید از اردیبشهت‌ تا پایان خردادماه به صورت حضوری برگزار می‌شد؛ اما به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع ویرورس کرونا، این انتخابات ضمن به تعویق افتادن به صورت مجازی نیز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از انجمن‌ها و تشکل‌ها در برابر انتخابات الکترونیکی مقاومت کرده و حاضر به برگزاری آن نشدند؛ اما برخی دیگر از دفاتر دانشجویی انتخابات خود را برگزار می‌کنند.

سید حمید مجتبوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از آغاز انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد و گفت: این انتخابات از ساعت 13 امروز 8 تیرماه به مدت یک روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال تمدید زمان انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر وجود دارد، گفت: زمان این انتخابات از ساعت 13 تا 18 امروز (8 تیرماه) است؛ اما به احتمال بسیار زمان انتخابات برای یک روز دیگر نیز تمدید خواهد شد.

دبیر انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: اعضای عضو انجمن اسلامی از طریق سامانه‌ای که هیئت نظارت بر فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر فراهم شده، اقدام به رأی دادن می‌کنند. همچنین این سامانه مورد تایید معاونت فرهنگی این دانشگاه نیز است.

وی با بیان اینکه بنا را بر اعتماد به نتایج انتخابات الکترونیکی قرار داده‌ایم، گفت: دانشجویان قبل از اینکه اقدام به رأی دادن کنند باید شماره دانشجویی یا ایمیل دانشگاه یا تلفن خود را در این سیستم ثبت کرده تا احراز هویت شوند که آنها عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر یا ادوار هستند یا خیر.

به گفته مجتبوی؛ 14 نفر از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر کاندیدا هستند که در فرآیند انتخاباتی هفت نفر از آنها به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی انتخاب می‌شود. دبیر این دفتر نیز از بین این هفت نفر و در انتخاباتی درون تشکیلاتی انتخاب می‌شود.

این دانشجوی دانشگاه امیرکبیر در پایان خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه یک روز بعد از اتمام انتخابات اعلام رسمی می‌شود. ناظر فرهنگی دانشگاه امیرکبیر بر روند شمارش و صیانت از آرا و اعلام نتایج نظارت دارد.

انتهای پیام/

300 / 320 انتخابات دانشگاه امیرکبیر انجمن اسلامی دانشجویان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتخابات دانشگاه امیرکبیر انجمن اسلامی دانشجویان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا

شانگهای چین/ زوما سخنرانی یک استاد فلسطینی تبار دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا در جمع دانشجویان معترض حامی فلسطین/ زوما دستگیری معترضان حامی فلسطین در شهر برلین آلمان/ زوما کمپ معترضان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا در شهر لس آنجلس آمریکا/ زوما اسب سواری وزیر خارجه انگلیس در شهر اولان باتور مغولستان/ PA شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ زوما تظاهرات دانشجویان دانشگاه علوم سیاسی پاریس در همبستگی با دانشجویان معترض آمریکایی در حمایت از فلسطین/ زوما خنثی کردن یک بمب 500 کیلویی آمریکایی بر جای مانده از دوران جنگ دوم جهانی در آلمان/ زوما بمباران منازل مردم از سوی هواپیماهای اسرائیل در شهر رفح در جنوبی ترین نقطه نوار غزه/ گتی ایمجز سرگردانی نهنگ ها در سواحل غربی استرالیا/ AAP یک جفت لک لک سفید شرقی از جوجه های خود در لانه ای در بالای دکل شبکه برق در استان جیانگسو در شرق چین مراقبت می کنند./ گتی ایمجز پناهجویان در مرز مکزیک و ایالات متحده آمریکا/ رویترز شهروند 90 ساله هندی در حال رای دادن در خانه خود در انتخابات سراسری هند/ احمد آباد/ رویترز مزارع کلزا در سوئیس/ رویترز کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری