Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:06:53 GMT

چین مخالف تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۰۲۴۶

چین مخالف تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است

«جائو لی جیان» روز سه شنبه در کنفرانس خبری هفتگی در پکن در پاسخ به ایرنا گفت: چین بر اساس توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ میلادی با تلاش های آمریکا برای فشار بر شورای امنیت برای تحریم تسلیحاتی ایران مخالف است.

او با تاکید بر مخالفت با هرگونه زورگویی آمریکا در شورای امنیت برای ادامه تحریم تسلیحاتی ایران افزود: توافقات مربوط به لغو این تحریم تسلیحاتی باید مورد پایبندی قرار گیرد و همه به مفاد آن پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همه توافقات شورای امنیت از جمله لغو تحریم تسلیحاتی باید به طور موثر اجرا شود.

مخالفت چین با شهرک سازی ها در کرانه باختری

سخنگوی وزارت خارجه چین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایرنا درباره موضع چین درخصوص الحاق کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی گفت:  «وانگ یی» وزیر خارجه چین در این باره در نشست شورای امنیت مواضع پکن را کاملا تشریح کرده و گفته است که اقدامات یکجانبه فقط تنش ها را افزایش می دهد و اعتماد متقابل را از بین می برد.

او گفت: شهرک سازی ها یک مساله اساسی نگران کننده در جریان مذاکرات است که به موضوع فلسطین گره خورده است.

جائو ادامه داد: این شهرک سازی ها بر اساس اعلام شورای امنیت کاملا ناقض قوانین بین المللی است و باید برای حل مساله سرزمین های اشغالی به توافقات ازجمله قطعنامه های سازمان ملل پایبند بود.

برچسب‌ها کنترل تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل پکن پروندهٔ خبری تصویب قطعنامه ای متفاوت درباره ایران در آژانس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنترل تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل پکن کنترل تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل پکن تحریم تسلیحاتی شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!

دلیل عدم تمایل WWE به ادامه همکاری با ستاره NXT فاش شد.

تریپل اچ در کنفرانس خبری پس از رویداد بکلش با رد برخی شایعات اعلام کرد که درو گولاک از WWE اخراج نشده است.

طرفداری | منابع مختلفی از داخل WWE و NXT به رسانه Fightful Select اطلاع دادند که گولاک همچنان تحت قرارداد WWE است، اما تنها یک ماه از اعتبار این قرارداد باقی مانده و تمایلی به تمدید آن وجود ندارد. به نظر دو عامل بیشتر از هر چیز در اتخاذ این تصمیم نقش داشتند.

دلیل اول مطرح شدن نام گولاک در شکایت ستاره سابق WWE، راندا روزی از برخی عوامل این کمپانی است و دلیل دوم شکایت‌های متعدد برخی استعدادهای NXT از آسیب زدن‌های گولاک در حین مسابقات و تهدید آنها در صورت گزارش دادن این موارد است.

یکی از استعدادهای NXT گولاک را فردی عجیب توصیف کرد که با قلدری کردن سعی در آزمایش دیگران دارد. همین دلایل به نظر کافی هستند تا با وجود تمایل گولاک به ادامه دادن با اولین کمپانی کشتی کچ جهان، قراردادش تمدید نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس