Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:47:58 GMT

شهرستان شدن محمدیه مطالبه به حق مردم است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۴۲۳

شهرستان شدن محمدیه مطالبه به حق مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، لطف اله سیاهکلی روز چهارشنبه در نشست شورای شهر و شهرداری محمدیه که در محل شهرداری محمدیه برگزار شد اظهار داشت: شهر محمدیه با بافت جمعیتی خوبی که دارد از شهرهای خوب استان است که با ساخت مسکن مهر که در سال‌های آینده بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای خواهد داد از ظرفیت بالایی برخوردار خواهد شد و نیازهای آن نیز بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان در ۲۲ هکتار زمین آغاز شد که در آن ساخت واحدهای دو طبقه پیش بینی شده که می‌تواند زندگی آرام و بهتری را برای مردم نیازمند مهیا کند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شمال قزوین زمین زیاد است و می‌توانیم در کنار تأمین مسکن کوچک برای افراد کم درآمد و محروم نسبت به ایجاد شهرک‌های باغ ویلایی برای طبقات دیگر جامعه اقدام کرده و از خروج سرمایه از استان برای خرید خانه در استان‌های شمالی و مناطق دیگر جلوگیری کنیم تا از اقتصاد استان وضعیت بهتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: باید خانه‌های مسکونی بتواند بستر آرامش مردم را مهیا کند و فضایی برای باغچه و لذت بردن از زندگی هم مهیا شود تا خانواده‌ها فقط درب و پنجره و دیوار نبینند.

سیاهکلی یادآور شد: این طرح می‌تواند بخشی از نیاز صنعتگران و افراد متوسط جامعه را تأمین کرده و زمین‌های موات و غیر کشاورزی ما را آباد کند و به رونق اقتصادی هم منجر شود.

رسالت مهم مدیران خدمت بی منت به مردم است

وی اظهار داشت: رسالت همه ما خدمت به مردم است تا کارآمدی نظام اثبات شود و مردم باور کنند می‌توانند در نظام اسلامی زندگی آرام و توأم با رفاه داشته باشند لذا مهمترین شاخصه ارزیابی مدیران باید این باشد که کمترین مراجعه مردمی از آن دستگاه به دفاتر نمایندگان صورت گیرد.

سیاهکلی گفت: ارزیابی ما فقط خدمت محوری و میزان پاسخگویی است و وابستگی مدیر به اشخاص و جناح‌ها اصلاً امتی ندارد و هر کس با هر گرایشی اگر متخصص باشد و با توانمندی و دلسوزی برای خدمت به مردم کار کند از نظر ما مدیر خوبی است.

وی افزود: مدیران باید روحیه نقد پذیری داشته باشند و پاسخگویی را وظیفه خود بدانند و با سوال شهروندان عصبانی نشوند و به نظر می‌رسد هر کس مسئولیت پذیرفت دیگر حتی غیبت کردن در مورد رفتار و مدیریتش اشکالی ندارد و همه باید ظرفیت انتقاد را داشته باشند.

نماینده قز وین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم به دلیل خفقان رژیم ستم شاهی، انقلاب کردند لذا امروز باید آزادانه بتوانند انتقاد کنند و راه برای بیان مشکلات و سوال کردن باز باشد و همه بدانیم که رئیس نیستیم بلکه خادم مردم هستیم.

وی بیان کرد: مدیر باید خادم، پرکار، پاک دست، توانمند، نقد پذیر باشد و پس از آموزش و اثبات توانمندی وارد مدیریت شود و امروز بعد از گذشت ۴۰ سال سپردن مسئولیت به افراد ضعیف و ناتوان معنا ندارد.

سیاهکلی در خصوص حل مشکلات این شهر گفت: باید جلسه شورای اداری در این شهر تشکیل شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند تا در محل بتوانیم برای حل مسائل تصمیم بگیریم.

وی یادآور شد: جابجایی دوربین‌های ایستگاه عوارضی اتوبان قزوین به کرج برای کاهش بار مالی وارد شده به شهروندان مهرگان و محمدیه ضروری است و باید با حضور مسئولان کشوری این موضوع را حل کنیم.

وی در خصوص پیگیری تقسیمات کشوری، تأمین نیازهای شهر محمدیه و مهرگان قول مساعدت داد.
 

کد خبر 4963362

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی شهرداری محمدیه ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اختلاف بین باشگاه تراکتور و چند برنامه تلویزیونی در شبکه استانی تبریز موسوم به تلویزیون سهند، بالا گرفته و حالا باشگاه تراکتور پاسخ این تلویزیون را داده و مدعی شده باتوجه به اینکه این شبکه در مورد سه مسئله «کیفیت پخش بازیهای تراکتور، حق پخش تلویزیونی و پخش سراسری بازیهای تراکتور» تلاش و پیگیری انجام نداده، نمی‌تواند مدعی دلسوزی برای این تیم باشد.

بیانیه تراکتور را بخوانید:

تراکتور ایامی سخت و گذری دشوار را گذراند و طبیعی است که همراه بودن مدعیان دلسوزی، در این مقاطع عیان می‌شوند. با عِلم به انتقادها و گلایه‌های به حقی که از سوی هواداران، رسانه‌ها و صفحات مجازی مطرح شد، باشگاه تراکتور همواره در مقابل تمامی آنان سر به احترام خم می‌کند؛ امّا رویکرد و رفتار رسانه ‌ملی (شعبه استانی) تأسف‌بار است.

سال‌هاست که حربه موج‌سواری برای بالا رفتن از دیوار هواداران پرشمار تراکتور دیگر کارساز نیست و بهتر است که عزیزان رسانه ملی (شعبه استانی) راه دیگری را برای پوشش ضعف‌های خود برگزینند.

مطالبه‌گری صرفاً به شعار نیست که عزیزان با دستاویز قرار دادن آن، از مسئولیت و تعهد بگریزند! حال که رسانه ملی(شعبه استانی) با دستاویز قرار دادن مطالبه‌ هواداران و از راه نخ نمای مزه‌ پراکنی مجریان و گزارشگران که صرفاً با تقلید کورکورانه‌ای از همتایان خود در رسانه ملی (شعبه مرکزی) کمر به تضعیف باشگاه تراکتور بسته‌اند، یکبار برای همیشه به سه مطالبه دیرین و مشترک باشگاه و هواداران تراکتور از رسانه ملی پاسخی روشن دهند!

- چه زمانی کیفیت پخش بازی‌های خانگی تراکتور، حداقل به سطح شعبه مرکز خواهد رسید و هواداران پیگیری بازی از طریق پخش زنده یک شبکه اجتماعی را به تماشای آن از شبکه سهند ترجیح نخواهند داد؟

- چرا بازی‌های تراکتور که هواداران فراوانی در اقصی نقاط کشور و دنیا دارد و به استناد آمارهای بین‌المللی جزو پُر هوادارترین تیم‌های آسیا است، از شبکه سراسری پخش نمی‌شود تا اکثریت آنان از تماشای بازی‌ تیم محبوب‌شان محروم نباشند؟

- و در نهایت مسئله حق پخش باشگاه‌ها چه زمانی حل خواهد شد؟ عایدی و درآمدی که بابت تبلیغات قبل و بعد از مسابقه فوتبال دریافت می‌کنید، کجاست؟ مگر روال آن نیست که ابتدا «حق» محقق گردد و سپس «مطالبه‌گری» صورت گیرد؟

چنین به نظر می‌رسد که رسانه شما بهترین دفاع را در حمله می‌بیند و با بهره‌گیری از عنوان نماینده افکار عمومی، در پی ورود به جزیی‌ترین تصمیمات باشگاه‌ها بوده و به بیانی سعی در پاکسازی از پایین دست دارد؛ از جمله این موارد، شفاف‌‌سازی در خصوص مسئله حق پخش است که طی سالیان متمادی ناقض اصول حرفه‌ای فوتبال کشورمان و همچنین موضوع بهبود کیفیت پخش مسابقات که عامل سرافکندگی است، اشاره کرد.

باشگاه تراکتور به پشتوانه هواداران میلیونی خود، رسانه‌ای فراگیرتر و پُرمخاطب‌تر در اختیار دارد و همه ما با هواداران زندگی می‌کنیم و در همین راستا کاملاً به مطالبه‌ آنان آگاهیم و باور داریم انتقاد و خواسته هواداران همواره حق مطلق است و ما به عنوان خادم، اهتمام بی‌دریغ در جهت بهبود شرایط موجود و برآورده ساختن خواسته هواداران در تمامی زمینه‌ها به کار خواهیم گرفت.

در پایان از مسئولان دور اندیش رسانه ملی دعوت می‌کنیم که ضمن جلوگیری از ماهیگیری برخی مجریان و گزارشگرانش از آب گِل‌‌آلود، در رسیدن به آنچه که شایسته و مطلوب هواداران و باشگاه بزرگ تراکتور است، اهتمام ورزند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است