Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@01:20:00 GMT

خادم الشریعه از صعود به فینال باز ماند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۸۹۷

خادم الشریعه از صعود به فینال باز ماند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، با توجه به شیوع کرونا و لغو اکثر رقابت‌های ورزشی، رشته شطرنج از جمله ورزش‌هایی بود که در اوایل کار با وجود لغو شدن بازی‌ها به صورت آنلاین رقابت‌های خود را ادامه داد.

سارا سادات خادم‌الشریعه، بانوی شطرنج‌باز ایران که مدتی است در مسابقات رسمی حضور نداشته، تصمیم گرفت در رقابت‌های شطرنج آنلاین سرعتی بانوان شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مرحله سوم این مسابقات بانوی شطرنج‌باز ایران در اولین دور با پیروزی ۷ بر ۶ در برابر حریف آمریکایی راهی مرحله بعد شد. در دور بعد خادم الشریعه به مصاف جو ونجون چینی رفت. بانوی شطرنج باز ایران توانست با یک پیروزی ارزشمند این شطرنج باز چینی و قهرمان جهان را شکست دهد.

خادم الشریعه که موفق شده بود به نیمه نهایی مسابقات آنلاین شطرنج راه پیدا کند به مصاف هو یفان، بانوی شماره یک شطرنج جهان رفت. بانوی اول شطرنج ایران مقابل این شطرنج باز چینی با نتیجه هشت بر دو شکست خورد و از صعود به فینال این مسابقات باز ماند.

با این نتایج خادم الشریعه باید در دیدار رده بندی به مصاف الکساندرا کاستنیوک، قهرمان سابق بانوان جهان از روسیه برود. همچنین فینال این مسابقات بین هو یفان و کاترینا لانگو برگزار خواهد شد.

این مسابقات آنلاین در چهار مرحله پیگیری می‌شود که در هر مرحله ۱۶ بازیکن به صورت حذفی بازی خواهند کرد. این مسابقات تا ۳۰ تیر ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون هوشنگ صدیق سوال از رئیس جمهور مسابقات آنلاین شطرنج خادم الشریعه سارا سادات خادم الشریعه سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون هوشنگ صدیق سوال از رئیس جمهور خادم الشریعه شطرنج باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و تایلند در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و تایلند امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و تایلند در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748661

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند