Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:09:45 GMT

رتبه نخست استان گیلان در فساد اداری پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۲۹۸

رتبه نخست استان گیلان در فساد اداری پذیرفتنی نیست

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: بر اساس گزارش منتشر شده مرکز پژوهش‌های مجلس، استان گیلان رتبه نخست فساد اداری در کشور را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار عباس حسینی صبح امروز در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان اظهار داشت: بر اساس گزارشاتی که مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر کرده است، استان گیلان رتبه نخست فساد اداری در کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ضرورت توجه ویژه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: مدیران کل باید همواره  پیگیر مقابله با فساد در ادارات باشند و این مهم را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

حسینی به بحث برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت اشاره کرد و ابراز داشت: این دوره از آموزش‌ها با هدف ارتقاء علمی فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارمندان برگزار شده است و بدون شک کارایی بسیار خوبی دارد.

قم|شهر هوشمند سبب شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد می‌شوددادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز: ارائه خدمات الکترونیک  گام مهمی در جلوگیری ازبروز فساد استآیت الله علم الهدی:عفت در خانواده‌های امروز رو به ضعف است/ وجود عفت در مردان و زنان؛ حافظ جامعه از فساد و انحراف

وی افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان را یکی از دستاوردهای رعایت سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به دستگاه‌های اجرایی دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری امسال را تحت عنوان سال "جهش تولید" نامگذاری کردند و تمام بخش‌ها باید برای تحقق آن تلاش کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تبیین شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را امری بسیار مهم و حائز اهمیت اعلام کرد و افزود: سال‌ها است که ایشان شعار سال را با محوریت اقتصاد تعیین می‌کنند اما در مجموعه دولت نسبت آن کم‌توجهی شده و اهداف تحقق پیدا نمی‌کنند.

حسینی گسترش فساد در ادارات گیلان را برای این استان امری غیرقابل قبول توصیف کرد و اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که نه تنها در سطح جامعه بلکه در برخی ادارات استان گیلان نیز به مسئله حجاب و عفاف توجه جدی نمی‌شود که می‌طلبد متولیان امر در این زمینه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... دادستان مرکز گیلان: ۵ نفر در گمرک انزلی به‌دلیل اخذ رشوه دستگیر شدند / متهمان از ‌کارکنان جهاد کشاورزی بودند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز: ارائه خدمات الکترونیک  گام مهمی در جلوگیری ازبروز فساد است شکایت فعالان فرهنگی ‌به دادستانی از ضعف فرهنگی ادارات و ضبط تصاویر غیراخلاقی در پارک‌ها‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مقام معظم رهبری بسیج کارمندان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد

معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از رتبه هفدهم ایران در زمینه هوش مصنوعی در جهان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سالیانه دکتر روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد.

دکتر دهقانی در ابتدای این نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته یک گفتگوها و تعاملات زیادی انجام شد تا یک مرکز ملی توسعه هوش مصنوعی و شورای راهبری هوش مصنوعی تشکیل شود.  ما مدل های مختلفی را از کشورهای دیگر بررسی کردیم و با ده‌ها ساعت جلسه توسط متخصصان حوزه هوش مصنوعی به این نتیجه رسیدیم که مرکز ملی هوش مصنوعی داشته باشیم که شامل نظارت،‌ تنظیم‌گری و ... است.

وی گفت: در اسفندماه سال گذشته مرکز ملی هوش مصنوعی تأسیس شد و اعضای شورای ملی راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند. و جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران دولتی و صندوق های بزرگ کشور انجام شد و یک صندوق توسعه هوش مصنوعی تشکیل شد و این صندوق با سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیاردی برنامه‌ریزی شد.

دهقانی ادامه داد: کارهای عملیاتی زیادی انجام شده و یک مرکز ملی در نخستین گام یک اپراتور هوش مصنوعی بالا بیاورد که خدمات مختلفی از جمله دیتاسنتر بزرگ و کتابخانه‌های زبان تصویری ارایه می‌کند.

معاون علمی رییس جمهور گفت: ما از نظر دانش فنی و تولید مقالات علمی رتبه 17 را داریم اما در حوزه کاربردها رتبه 70 یا 80 را دارد که به خاطر نبود زیرساخت‌ها است.

وی ادامه داد: این مرکز زیر نظر ریاست جمهوری تشکیل می‌شود. معاونت علمی وظیفه حمایت از توسعه فناوری را دار. ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی وظیفه حمایت از هوش مصنوعی را دارد.

نقش‌آفرینی "مراکز نوآوری" در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان

دهقانی گفت: امسال تا آخر سال به چندصد GPU دسترسی پیدا می‌کنیم البته بحث های تحریمی شدیدی در این موضوع وجود دارد و ما نیز از همه دانشگاه‌ها و اساتید دعوت می‌کنیم تا در اینجا شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد