Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@00:30:27 GMT

فروش لباس اودیسه فضایی در یک حراجی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۳۶۴۲

فروش لباس اودیسه فضایی در یک حراجی

مجموعه ای از ۹۰۰ یادگار از فیلم های مطرح هالیوود و سریال های تلویزیونی در یک حراجی در آمریکا به فروش گذاشته شد.

 از مهم ترین آثار حراجی جولین که طی دو روز و به صورت آنلاین برگزار می شود میتوان به لباس فضایی فیلم معروف «۲۰۰۱: اودیسه فضایی» ساخته «استنلی کوبریک» اشاره کرد که در نهایت به قیمت ۳۷۰ هزار دلار به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لباس در «اودیسه فضایی» بر تن «کر دولا» بازیگر نفش دکتر «دیوید باومن» در این فیلم بوده است.

فیلم‌های حماسی-فضایی از مجموعه «جنگ ستارگان» تا «بیگانه» و «جاذبه» همگی مرهون ذهن خلاق «استنلی کوبریک» هستند که در سال ۱۹۶۸ شاهکاری به نام «۲۰۰۱: اودیسه فضایی» را روانه سینما کرد. این فیلم مرزهای استفاده از تکنیک‌های جلوه‌های بصری را در هم شکست و سایت سینمایی "سایت اند ساوند" آن را در رتبه ششم برترین آثار تاریخ سینمای جهان قرار داده است.

در این حراجی یادگارهای تاریخی از ماموریت های سفینه آپولو ۱۱ به سیاره ماه از جمله یک اَهرم کنترل استفاده شده توسط «نیل آرمسترانگ» نیز وجود دارد که به قیمت ۳۷۰ هزار دلار چوب حراح خورد.

لباسی که «کریستوفر ریو» در دو قسمت نخست از مجموعه فیلم های «سوپرمن» بر تن کرده بود نیز در این حراجی به قیمت ۱۱۰ هزار دلار به فروش رفت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اودیسه فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض قیمت مسکن شمال شهر

دو منطقه ۱ و ۳ تهران، مناطق شمال‌شهر محسوب می‌شوند که همواره قیمت فروش آپارتمان در آنها، اختلاف چشمگیری با قیمت میانگین شهر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، چند روز پیش در همین صفحه، میانگین قیمت پیشنهادی فایل‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه پایتخت براساس فایل‌های فروردین ۱۴۰۳ را حدود ۸۳ میلیون تومان در مترمربع اعلام کردیم.

در جدول این گزارش، میانگین قیمت پیشنهادی مناطق ۱ و ۳ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان برآورد می‌شود. این یعنی، فاصله دو برابری قیمت شمال‌شهر تا سطح میانگین.

در این جدول، فایل‌های فروشی محله‌های مختلف این دو منطقه براساس آپارتمان‌های میان‌متراژ آمده است:

دیگر خبرها

  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!