Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:24:49 GMT

سرقت از بهشت زهرای تهران تا خانه مرد عزادار + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۰۸۰۵

سرقت از بهشت زهرای تهران تا خانه مرد عزادار + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "غلام رضا یوسفوند" رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران گفت: 17 اسفند سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 205 صحن مطهر اعلام کرد، ساعت 10 صبح برای شرکت در مراسم ترحیم پدر همسرم به بهشت زهرا بلوار عروجیان مراجعه و خودروی ال نود خود را در محوطه مربوطه پارک کردم، پس از بازگشت به خودرو متوجه شکسته شدن شیشه خودرو و سرقت کیف همسرم که بر روی صندلی عقب خودرو و حاوی 2 میلیون تومان وجه نقد – مدارک شناسایی – دست کلید منزل و گوشی تلفن همراه بود شدم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت در زمان مراسم خاکسپاری

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با طرح شکایت پرونده با دستور قضائی دادگاه بخش آفتاب برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع که مجددا شاکی با حضور در پایگاه اظهار داشت، پس از اتمام مراسم و بازگشت به منزلم واقع درخیابان مهرآباد جنوبی متوجه به هم ریختگی خانه شدم و در بررسی دقیق تر طلاجات موجود در منزل - لپ تاپ – پلی استیشن و لوازم تزئینی جمعا به ارزش 3 میلیارد ریال ربوده که پرونده ای در خصوص سرقت منزل در پایگاه پنجم پلیس آگاهی مطرح و در حال رسیدگی است .

سارق همه فن حریف

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه رسیدگی به پرونده کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم و تلاش بی وقفه موفق به شناسایی سارقی به نام " مهیار " که از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخلی آن بود می شوند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی مخفیگاه های متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه مهیار در یکی از مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی های اولیه به صراحت به سرقت از داخل خودروی مال باخته و سپس سرقت از منزل وی با استفاده از دسته کلید موجود درکیف مسروقه به اتفاق فردی به نام " احمد " اعتراف کرد .

این مقام انتظامی افزود: مهیار در ادامه بازجویی ها به 100 فقره سرقت داخل خودرو و 40 فقره سرقت خودرو در سطح شهر تهران و شهرستان ری با همکاری همدستش اعتراف کرد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و به دستور مقام قضائی مهیار برای کشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری همدستش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا سرقت منزل پلیس جرم سرقت خودرو اخبار حوادث بهشت زهرا سرقت عکس مرد همه فن حریف عکس فیلم ایران کرونا اعدام قتل حوادث تهران اخبار تهران موساد تهران پایگاه نهم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل