Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:05:20 GMT

تأمین و مناسب‌سازی تجهیزات نمازخانه مدارس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۶۷۱۰

تأمین و مناسب‌سازی تجهیزات نمازخانه مدارس

تفاهم‌نامه تأمین و مناسب‌سازی تجهیزات نمازخانه مدارس با تأکید بر رعایت فرهنگ اسلامی بین وزارت آموزش‌وپرورش، خیرین مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی مدارس منعقد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر 750 مرکز دارالقرآن الکریم باهدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش‌آموزان و ارتقاء سطح کمّی و کیفی توانایی خواندن و فهم قرآن راه‌اندازی شده که برخی از این مراکز در فضاهای استیجاری و یا ضمیمه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت آموزش‌ و پرورش؛ در این راستا و باهدف توسعه و تجهیز مراکز دارالقرآن ذیل برنامه زیرنظام برنامه درسی سند تحول بنیادین و تأمین و تجهیز فضای نمازخانه‌های مدارس با تأکید بر رعایت معماری اسلامی تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین وزارت آموزش‌وپرورش و جامعه خیرین مدرس از سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به‌منظور بسط وگسترش فرهنگ و معارف اسلامی و یادگیری قرآن و تقویت اُنس دانش آموزان و فرهنگیان با قرآن کریم و تأکید وزیر آموزش‌وپرورش در مورد توسعه کمی و کیفی مراکز دارالقرآن‌ها مابین جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد شد.

کتاب‌های درسی تا 15 شهریور از طریق مدارس به دست دانش‌آموزان می‌رسدپدرخوانده‌های مدارس غیردولتی چه بلایی بر سر "عدالت آموزشی" کشور آورده‌اند!تعهد شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به "مسئولیت اجتماعی" چطور معضل "مدارس فرسوده" را حل می‌کند؟!

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش مدارس دولتی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش مدارس دولتی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سخنگوی قوه قضائیه: می‌پذیریم که می‌توانستیم در اطلاع‌رسانی پرونده ۳ اعدامی بهتر عمل کنیم ۲ روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! ۳ مرگ ۳ عضو یک خانواده بر اثر غرق‌ شدن در رودخانه ۴ بازداشت یک قاچاقچی با سابقه قاچاق ۱۰۰تن مواد مخدر/ ضربه یک‌تریلیون و ۶۶۷میلیارد تومانی پلیس به قاچاقچیان در ۴ ماه اخیر ۵ استفاده از "دوچرخه" چقدر در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است؟! ۶ آمار فوتی‌‌های کرونا باز هم رکورد زد| فوت ۲۲۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۷ چرا درخواست اعاده دادرسی ۳ اعدامی آبان ۹۸ توسط رئیس دیوانعالی پذیرفته شد؟ /تفاوت مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ آیین دادرسی ۸ تداوم آلودگی هوای تهران برای هفتمین روز پیاپی/ هوا در وضعیت "ناسالم" برای همه مهمترین اخبار اجتماعی استفاده از "دوچرخه" چقدر در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است؟! "پنجره جمعیتی" بسته شود دیگر برای حل "بحران جمعیت کشور" دیر است! ورود کتاب‌های کمک‌آموزشی و موسسات کنکور به مدارس؛ دیروز بد بود و امروز خوب! چرا باید خطر "اُزن" را برای هوای تابستان تهران جدی گرفت؟! مهمترین اخبار تسنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد لبنان|طرح‌‌های پیشنهادی حزب‌الله برای مقابله با تحریم‌های آمریکا لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور شمخانی در دیدار با نخست وزیر عراق: ریشه اصلی ناامنی در منطقه و عراق حضور نامشروع آمریکا است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش مدارس دولتی وزارت آموزش آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه

در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه بر نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه تاکید شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری ‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه ‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش