Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهت همکاری و تعامل بیشتر صندوق حمایت از قهرمانان و کمیته ملی المپیک، صبح امروز چهارشنبه (1 مردادماه) سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با سید مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق دیدار کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این دیدار صمیمانه سیدرضاصالحی امیری رئیس‌کمیته ملی المپیک، سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل، موسوی رئیس هیئت مدیره، کثیرالولد عضو هیئت مدیره، کرباسی مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه صندوق حمایت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست، دکترابطحی با بیان برنامه‌ها و اهداف صندوق اظهار امیدواری کرد که از حمایت کمیته ملی المپیک در نهایی کردن و به ثمر رساندن برنامه‌ها برخوردار گردد.

دکتر صالحی امیری نیز در این دیدار با تایید برنامه‌های در دست اقدام، جایگاه صندوق را در ارائه خدمات بیمه به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مورد تایید قرار داد و همچنین در ادامه پیرامون مسائل و ظرفیت‌های مختلف همکاری فی‌مابین مجموعه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک بحث و گفت و گو شد.

در پایان این دیدار، رئیس کمیته ملی المپیک از واحدهای مختلف و مجموعه شرکت‌های تحت پوشش صندوق بازدید به عمل‌آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق حمایت از قهرمانان رئیس کمیته ملی المپیک حمایت از قهرمانان صندوق حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

طرفداری| رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد