Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: نشست کمیسیون فرهنگی با وزیر حدود سه ساعت طول کشید و طرفین از آثار نشست راضی بودند.

«غلامرضا منتظری»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، درباره جلسه این کمیسیون با وزیر ورزش و جوانان و محورهای این جلسه به خبرنگار سیاسی برنا گفت: آقای سلطانی‌فر با معاونین شان حضور پیدا کرده بودند. یکی از مجموعه های مرتبط با حوزه ورزش و جوانان با آقای وزیر گزارش مختصری از اهم برنامه هایشان در بخش های مختلف ساختاری و محتوای برنامه‌ها در حوزه های جوانان در بخش ورزش، و رتبه هایی که در رشته های مختلف کسب شده، ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ادامه معاونین وزیر ورزش و جوانان هم نقطه نظرات تکمیلی خودشان را مطرح کردند و بعد اعضای کمیسیون هم ضمن اینکه گزارش را استماع کردند، نقدها و پیشنهادات خود در بخش‌های مختلف، را به وزیر ورزش ارائه کردند. کادرسازی در حوزه ورزش، تاکید بر مربیان بومی برای آینده کشور، توجه به اخلاق حرفه‌ای در ورزش که خلاء آن در کشور به شدت احساس می‌شود از جمله موارد مطرح شده بود. 

نماینده مردم گلستان در مجلس ادامه داد: بحث بعدی استفاده از ظرفیت ورزشکاران نمونه و اسوه برای ترویج مسائل اخلاقی در جامعه ما است. به هر حال ما ورزشکارانی در سراسر کشور داریم که واقعا گمنام هستند اما در مسائل تخصصی و اخلاقی بسیار تاثیرگذار هستند و الگو هستند. ما از آقای وزیر خواستیم که زندگی، سیره و رفتار و خاطرات زیبایی که از آنها وجود دارد به کارهای سینمایی و هنری تبدیل شود.

او اشاره کرد: با توجه به نقش الگوییِ ورزشکاران برای جوانان، تولیدات فرهنگی و هنری می‌تواند تاثیرگذار باشد. اینها از مواردی است که مطرح شد و بنا شد وزیر محترم ورزش و جوانان برنامه جامع خود را در حوزه ورزش تدوین کنند تا طی نشست های آتی کمیسیون در اختیار کمیسیون قرار گیرد و اگر دوستان هم نظرات تکمیلی دارند، طرح کنند.

منتظری تصریح کرد: بحث بعد توجه به ورزش همگانی بود. با توجه به شرایط کشورمان و کم تحرکی که در جامعه متاسفانه وجود دارد تاکید اعضا بر این بود که تدابیر لازم برای عمومیت پیدا کردن ورزش به عنوان یک نیاز اساسی، بیشتر مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.

او افزود: بحث هایی در مورد ازدواج و وام هایی که به جوانان اختصاص پیدا می‌کند مطرح  شد. آقای وزیر از کمیسیون خواستند یک سری معیارها و استانداردها و شاخصه هایی را برای کف و سقف سنیِ افرادی که می‌توانند از این فرصت خوب استفاده کنند، کمیسیون تعریف کند. همچنین وزیر ورزش و جوانان از کمیسیون خواستند اگر ایده ها و خلاقیت های فرهنگی دارند که می توان چه در ورزشگاه ها و چه در فدراسیون و تیم های ورزشی از آن استفاده کرد، کمیسیون فرهنگی تدارک ببینند و در اختیار قرار دهند.

این عضو کمیسیون فرهنگی در پایان گفت: نکته بعدی هم اینکه از وزارت ورزش و جوانان خواسته شد اگر خلاء های قانونی وجود دارد و احتمالا قوانین مزاحم پیش رو است که گِره آن توسط مجلس باز می‌شود در اختیار ما قرار گیرد. معاون پارلمانیِ آقای وزیر هم معرفی شد. همچنین مدیر کل پارلمانی ورزش و جوانان هم معرفی شد و این خطوط کلی نشست با وزیر بود که حدود سه ساعت طول کشید و طرفین از آثار نشست راضی بودند. ۲/۵ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عضو کمیسیون فرهنگی کمیسیون فرهنگی ورزش و جوانان آقای وزیر وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان