Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه مرداد ماه سال جاری کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین آباد با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخست وزیر عراق، بیان کرد: در این دیدار معظم‌له بیان فرمودند که ایران هیچ‌گاه بنای دخالت در امور عراق را نداشته و نخواهد داشت و خواهان عراق عزتمند، مستقل و با حفظ تمامیت ارضی و وحدت و انسجام داخلی است اما این آمریکا است که دشمن عراق قوی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کردند ایران در خصوص روابط عراق با آمریکا دخالتی نمی‌کند اما انتظار دارد که دوستان عراقی، آمریکا را بشناسند و بدانند که حضور آمریکا در هر کشوری منشأ فساد، خرابی و ویرانی است، ابراز داشت: عقل، دین و تجربه اقتضا می‌کند که روابط ایران و عراق در همه زمینه‌ها ارتقا یابد اما این امر دشمنان و مخالفانی دارد که در رأس آنها آمریکا است اما به هیچ وجه نباید از آمریکا ترسید زیرا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

امام جمعه کالپوش با اشاره به جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به مثابه یکی از نتایج حضور آمریکا در منطقه، تاکید کرد: ایران هرگز این موضوع را فراموش نخواهد کرد و قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد و از سوی دیگر ما معتقد هستیم که غرب مهد تروریست پروری است.

بهرامی با بیان اینکه آمریکا و ارتش آن تروریست‌های اصلی هستند و تمام ناامنی‌های موجود در منطقه به حضور و دخالت آمریکا بر می‌گردد، گفت: اخراج آمریکا از منطقه راهبرد ایران انقلابی است و از سوی دیگر باید گفت طرح فشار حداکثری بر ایران و عملیات رسانه‌ای استکبار راه به جایی نخواهد برد و ایران انقلابی راه خود را در تقویت همه جانبه ام‌القرای جهان اسلام ادامه خواهد داد.

وی در دیگر بخش سخنان خود به گرانی‌های بی‌منطق و ضرورت تمرکز بیشتر دولت بر مسائل اقتصادی تاکید کرد و گفت: در بخش کالپوش استعدادهای فراوانی وجود دارد که در حوزه کشاورزی، دامپروری، آبریز پروری، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی، خیاطی، تولیدی کفش و گردشگری شاخص هستند اما این موضوع برای ارتقای اقتصادی منطقه و معیشت مردم نیازمند توجه ویژه مسئولان و برنامه‌ریزی و کار جهادی است.

امام جمعه کالپوش با اشاره به سالروز نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی اجتماعی اسلام است و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند که نماز جمعه یک زنجیره به هم پیوسته در جامعه اسلامی است که به ابزارهای امروز عالی‌ترین و دشوارترین گفتمان‌ها را در کشور مستقر می‌کند لذا این سخنان اهمیت نماز جمعه را نمایان می‌سازد.

کد خبر 4981794

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا بیرجند اقامه نماز جمعه حجاب و عفاف مسکن خطبه های نماز جمعه ازدواج انقلاب اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا

دریافت 1 MB کد خبر 847289 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه آمریکا و اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند