Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دلیل مطرح شدن عبارت نهضت تعاون و احسان از سوی رهبر معظم انقلاب این است که باید به صورت جهادی و در قالب یک نهضت و قیام برای کمک به محرومان و مستضعفان جامعه بشتابیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم آغاز نهضت تعاون و احسان (مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه) که در صحن مسجد‌النبی(ص) برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه مردم استان قزوین در مرحله اول رزمایش مواسات خوش درخشیدند و با حضور فعال خود وظایف خود را برای کمک به فقرا و مستمندان در حود توان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به علت نامگذاری مرحله دوم این رزمایش به نام نهضت تعاون و احسان اضافه کرد: دلیل مطرح شدن عبارت نهضت تعاون و احسان از سوی رهبر معظم انقلاب این است که باید به صورت جهادی و در قالب یک نهضت و قیام برای کمک به محرومان و مستضعفان جامعه بشتابیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد:‌ با توجه به توصیه و سفارش اکید مقام معظم رهبری همه سازمان‌ها، نهادها، خیرین و مردم وظیفه دارند در تامین و توزیع مایحتاج عمومی بین نیازمندان به‌پا خیزند و فعالان جهادی و مسجدی در هدیه دادن به کسانی که نیازمند هستند، باید گوی سبقت را از همدیگر بربایند.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه یک مرهم موقت برای دردهای نیازمندان و آسیب‌دیدگان اقتصادی از ویروس منحوس کروناست، یادآور شد: باید ما تلاش کنند با ایجاد رونق و جهش در تولید سبب ایجاد اشتغال برای نیازمندان شوند و گرفتاری‌های اقتصادی آنها را به صورت اساسی حل کنند تا محرومان ما نیازمندان بتوانند زندگی خودشان را با فعالیت، تولید و کار ساماندهی کنند.

نهضت تعاون و احسان در 3 مرحله برگزار می‌شود

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین هم در بخش دیگری از این مراسم گفت:‌ در روزهایی که جهان درگیر تبعات بیماری کروناست و قادر به رفع معضلات اقتصادی ناشی از این بحران نیست، ایران اسلامی با اتحاد، انسجام و همدلی در سطح مردم، مدیران و مسئولان کشور توانسته قرارگاه‌های مشترک کمک مؤمنانه را تشکیل داده و با اعطای کمک‌های معیشتی به نیازمندان زمینه آرامش در جامعه را فراهم کند.

سرهنگ حمزه برین با بیان اینکه نهضت تعاون و احسان در 3 مرحله در استان قزوین برگزار خواهد شد، افزود: مرحله اول کمک‌های مؤمنانه نهضت یادشده به نیت امیرالمؤمنین(ع) در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم به نیت آقا اباعبدالله الحسین(ع) در دهه اول ماه محرم و مرحله سوم آن به نیت پیامبر اعظم(ص) در دهه پایانی ماه صفر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به احصای آمار نیازمندان و مشمولان کمک‌های مؤمنانه در استان ادامه داد: این آمار از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج در محله‌ها، مساجد و هیئات مذهبی جمع‌آوری شده و کوشش کرده‌ایم که مشمولان مواسات مؤمنانه را خانواده به خانواده و نفر به نفر شناسایی کنیم.

مرحله دوم کمک مؤمنانه با توزیع 3 هزار بسته معیشتی در استان قزوین آغاز خواهد شدورود سپاه قزوین برای مقابله با کرونا /کمک‌های مؤمنانه ادامه می‌یابدگزارش| شکوه "مواسات و همدلی" قزوینی‌ها در نیمه ماه ‌مبارک رمضان + فیلم

لزوم یاری مردم برای ادامه داشتن کمک‌های مؤمنانه

سرهنگ برین با تاکید بر لزوم حمایت مردم و خیران از ستاد برپایی نهضت تعاون و احسان گفت: همچنان که در دور اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه مسئولان و گروه‌های جهادی گام‌های بزرگی برداشتند، از مردم و خیرین هم انتظار داریم که با بیشترین توان خود به یاری ستاد تعاون و احسان استان قزوین بیایند.

وی اضافه کرد: بدون شک اگر یاری مردم در این حوزه زیاد باشد، می‌توانیم کمک‌های مؤمنانه را در چندین مرحله در اختیار محرومان و آسیب‌دیدگان اقتصادی قرار دهیم.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین تعاون بیشتر بخوانید... مرحله دوم کمک مؤمنانه با توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در استان قزوین آغاز خواهد شد ورود سپاه قزوین برای مقابله با کرونا /کمک‌های مؤمنانه ادامه می‌یابد گزارش| شکوه "مواسات و همدلی" قزوینی‌ها در نیمه ماه ‌مبارک رمضان + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرحله دوم کمک مؤمنانه با توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در استان قزوین آغاز خواهد شد ورود سپاه قزوین برای مقابله با کرونا /کمک‌های مؤمنانه ادامه می‌یابد گزارش| شکوه "مواسات و همدلی" قزوینی‌ها در نیمه ماه ‌مبارک رمضان + فیلم واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین تعاون پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۳ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۴ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم ۵ ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم ۶ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۷ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۸ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد مهمترین اخبار استانها خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری: هنجارشکنی‌های فرهنگی قابل تحمل نیست آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی لبنان|سفر بی‌ثمر وزیرخارجه فرانسه برای لبنانی‌ها/ امیدها به طرح نجات غربی‌ها بر باد رفت عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین تعاون استانداری قزوین تعاون نهضت تعاون و احسان کمک های مؤمنانه استان قزوین مواسات و همدلی کمک مؤمنانه مرحله دوم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهر‌ها برای طرح نهضت ملی مسکن زمینه اختصاص یافت و احداث ۵۳ شهرک جدید استانی نیز مصوب شده است.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ارسلان مالکی روز دوشنبه اظهار کرد:وزارت نفت در ۹ استان از جمله بوشهر اقدام به معرفی اراضی مستعد ساخت مسکن در قالب تفاهم نامه فیمابین به وزارت راه و شهرسازی کرده است.

وی افزود: اراضی واگذار شده به نهضت ملی مسکن توسط وزارت نفت در قالب اراضی مازاد این وزارتخانه بوده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: انتظار می‌رود که در قالب تفاهم وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمینه تولید ۸۰ هزار واحد مسکونی در کشور فراهم شود.

مالکی ادامه داد: بخش عمده‌ای از پتروشیمی‌ها و شهرک‌های نفتی از این طرح استقبال کرده و مطابق با مفاد تفاهم‌نامه با وزارت نفت به دنبال تامین شرایطی مناسب برای اجرایی کردن درخواست آن‌ها هستیم.

وی بیان کرد: اکنون در سطح کشور ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: تامین زمین برای احداث مسکن در برخی استان‌ها مانند بوشهر طی ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده به گونه‌ای که در دولت سیزدهم، ۲ هزار هکتار برای احداث مسکن در استان بوشهر پس از سیر مراحل قانونی تامین و در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

مالکی گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که آماده سازی خیلی از سایت‌های مسکن استان بوشهر به اتمام رسیده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث واحد‌های مسکونی در این استان در قالب نهضت ملی مسکن هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از نقاط عطف و خوب این استان در موضوع نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم در احداث واحد‌های مسکونی به شکل ویلایی و گروهی است که با نظارت دولت، ولی با سلیقه خودشان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: بعد از ظهر امروز و با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در اراضی ۴۵۰ هکتاری شهر بوشهر، ۷۱۵ پلاک ۲۰۰ متری به یک هزار و ۴۳۰ نفر واگذار می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد