Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفا صبوری دیلمی گفت طبق برنامه پنج ساله قرار بر این است 2500 کیلومتر پیاده‌راه در تهران داشته باشیم. شاید با این اقدامات ظرف 40 سال آینده، پیاده‌رو‌های تهران کامل شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نشست خبری مجازی صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری معاون شهردار تهران با اشاره به پروژه های مهم شهرداری تهران گفت: 2 پروژه بسیار بزرگ و 65 پروژه بزرگ و نیمه بزرگ دیگر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: طبق بررسی هایی که در سال 98 در شهر تهران انجام شد متوجه شدیم با مشکل آسفالت معابر مواجه هستیم. شهرداری تهران به دلیل کمبود منابع نمی توانست حجم زیاد آسفالت را تامین کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از کارخانه های مهم تهران استفاده کنیم و حقوق و دستمزد دارای کارایی باشد. 

صبوری دیلمی گفت: خرید آسفالت را محدود کردیم و تقریبا تمان آسفالت مورد نیاز را تامین کردیم و توانستیم در سال 98 تا 1 میلیون تن آسفالت در تهران پخش کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بیان کرد: در بحث نگهداری معابر با استفاده از تکنولوژی های نو اقدامات خوبی انجام دادیم و مسیرهای بی آر تی را با آسفالت  پلیمری آسفالت کردیم. در مسیر های بی آر تی به دلیل سنگینی اتوبوس ها بار شدیدی به آسفالت وارد می شود به خصوص در نزدیکی ایستگاه ها این اتفاق رخ می دهد که معمولا جمع شدگی آسفالت داریم و سعی می کنیم این امر را اصلاح کنیم تا بدین ترتیب به اتوبوس های بی آر تی کمتر آسیب وارد شود.

او ادامه داد: نزدیک به یک قرن است که در شهر تهران خیابان و پیاده راه می سازیم ولی همه اظهار می کنند پیاده راه مناسبی در تهران با آن که هزینه های بسیاری انجام دادیم، نداریم. از مهر 98 برنامه ریزی هایی صورت گرفت و با کمک معاونت های مختلف شهرداری تهران ، مسیرهای طراحی شده مناسب سازی شد. در معاونت فنی عمرانی مناسب سازی برای 900 کیلومتر برنامه ریزی شد و در معاونت حمل و نقل 500 کیلومتر برای دوچرخه سواری در نظر گرفته شد که نقشه این نقشه ها را باهم انطباق دادیم.

صبوری عنوان کرد: پیاده راه های کامل در تهران  به بهره برداری می رسد و قرار است در همه 22 منطقه پیاده راه کامل داشته باشیم. تلاش می کنیم در برنامه پنج ساله 2500 کیلومتر پیاده رو داشته باشیم. شاید با این اقدامات ظرف 40 سال آینده تهران دارای پیاده‌رو های کامل باشد. 

معاون شهردار تهران با اشاره به فضاهایی که امنیت شهروندان را با مخاطره رو به رو می کند، گفت: در سال گذشته 300 درصد و سال 99 ، 100 درصد افزایش اعتبار انجام شده است.  همچنین300 میلیارد برای ایمنی مردم در خصوص پیشگیری از سیلاب و آب گرفتگی و اصلاح معابر هزینه شده است.

صبوری در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در خصوص اسکن پیاده راه های تهران گفت: همه بزرگراه ها و خیابان های تهران دو سال است که اسکن می شوند ولی در خصوص نشست های سطح تهران به خاطر پایین رفتن آب های زیر زمینی در سطح های بزرگ که است همچنین سازمان نقشه برداری اعلام کردند نشست هایی در حال انجام است که ناشی از عملیات شهری تهران نیست و ناشی از پایین رفتن سطح آب های زیر زمینی است و این موضوع یک بحث ملی است. فعلا در مرحله پایش و برنامه ریزی هستیم و بیشتر در دشت ها و مناطق جنوبی تهران صورت گرفته و اگر نیاز باشد حتما اطلاع رسانی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیاده رو ها نشست سطح تهران شهرداری تهران پیاده راه پیاده رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، معابر سطح این منطقه که به‌دلیل انجام حفاری‌ها، وضعیت آسفالت نامناسبی دارد، با برداشت آسفالت موجود، خاکریزی مجدد، زیرسازی و روکش یا لکه‌گیری آسفالت، ساماندهی می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به ساخت‌وسازهای بالایی که در سطح این منطقه صورت می‌گیرد و حفاری‌های تأسیسات شهری در بعضی معابر موجب شده کیفیت آسفالت آن پایین آمده است، بنابراین به‌منظور هم‌سطح‌سازی معبر، تمام آسفالت آن برداشته و پس از هماهنگی با شرکت‌های تأسیسات شهری، عملیات خاکریزی، زیرسازی و آسفالت مجدد انجام می‌شود.

وی افزود: در این منطقه دو معبر در خیابان باهنر و دو معبر در خیابان ۵ آذر به مساحت کل ۳۲۰۰ متر مربع در دست اقدام است که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۳۰ درصد بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به قرارداد اولیه ۱۷ هزار مترمربعی آسفالت معابر سطح این منطقه تصریح کرد: در سال جاری با پیمان اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال، عملیات روکش یا لکه‌گیری آسفالت آغاز شده که شامل تخریب آسفالت قدیمی معیوب، خاکریزی، زیرسازی و روکش یا لکه‌گیری آسفالت است.

محمدحسینی با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی آسفالت در سال گذشته خاطر نشان کرد: در راستای تسهیل در عبور مرور شهروندان و رضایت‌مندی آن‌ها، اجرای روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح منطقه در سال جاری بیش از ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

کد خبر 751035

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود