Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به ارائه فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ایام کرونا پرداخت و اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در استان کرمانشاه با توجه به کمبود ماسک، به مساجد و هیأت‌ها اطلاع رسانی کردیم و بر این اساس در برخی مساجد و هیأت‌ها کارگاه تولید ماسک و دستکش راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بر این اساس یکی از سالن‌های اداره کل تبلیغات اسلامی به کارگاه تولید این محصول اختصاص یافت و صاحبان مؤسسه‌های قرآنی به صورت شیفت بندی در این کارگاه مشغول به فعالیت شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین نیروهای جهادی، طلاب و مبلغین علوم دینی تمام توان خود را برای خدمت به نیروهای کادر درمانی گذاشتند و در حوزه‌های مختلف خدمات شایسته ای ارائه دادند.

حجت الاسلام احمدی، گندزدایی محلات را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: ۱۱۰ هیأت مذهبی با ذکر یاحسین (ع) در این طرح شرکت کردند و در پاکسازی محلات، پارک‌ها، مراکز درمانی و اماکن پرتردد شبانه روز تلاش کردند.

این مسئول ادامه داد: در کنار همه این خدمات همزمان با راه اندازی پویش «در خانه بمانیم» به دلیل کاهش بار روحی و روانی که ترس از بیماری برای مردم ایجاد کرده بود با همکاری اداره فرهنگی شهرداری ۲ خط تلفن جهت مشاوره راه اندازی کردیم که به این منظور مشاورین از صبح تا شب پاسخگوی سوالات شهروندان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به آنها بودند.

وی با بیان اینکه ستاد تبلیغات اسلامی به عنوان قرارگاه مواسات و همدلی استان کرمانشاه مشغول خدمت شد، بیان داشت: اولین بانک جامع اطلاعاتی خانوارهای نیازمند توسط قرارگاهی که در سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده بود، جمع آوری شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بر این اساس توسط این قرارگاه ۹۸۰۰ خانوار شناسایی شدند که اطلاعات آنها در اختیار سپاه استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان‌کرد: در مرحله اول سپاه استان ۶ هزار بسته حمایتی را بین ۶ هزار خانوار توزیع کرد و همچنین ۳ هزار بسته دیگر به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز توسط خیرین به ۳ هزار خانوار اهدا شد.

وی گفت: در این شرایط سختی که بیماری کرونا بر استان حاکم کرده است اقدامات گروه‌های جهادی، سازمانها و ارگان‌های مختلف، مؤسسات قرآنی، هیأت‌ها و … که با جان و دل پای کار آمدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند قابل تقدیر است‌.

کد خبر 4986751

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام احمدی سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا عید سعید قربان ازدواج بیرجند ماه محرم استانداری سمنان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد