Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از مراکز تولیدی در سال «جهش تولید» که از کارخانجات تولید ظروف آلومینیومی ورامین و با همراهی جانشین سپاه شهرستان انجام شد، در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه تولید اظهار داشت: تا زمانی که مسئولان و مدیران در مراکز تولیدی حاضر نشده و با روحیه جهادی در صدد رفع مشکلات نباشند جهش تولید اتفاق نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با بیان اینکه تمام مدیران استان باید با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب برای کمک به رونق واحدهای تولیدی و تقویت جهش تولید، تلاش کنند گفت: جهش تولید یک کار بخشی و جزئی نیست بلکه یک کار فراگیر و همه جانبه است و همه اقشار باید پای این کار و هدف بزرگ بیایند تا جهش تولید مد نظر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

وی لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش بخش‌های مختلف کشور و استان در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل و رفع موانع برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان کار آفرینی و بررسی اولویت‌های سرمایه‌گذاری در هر منطقه توأم با بستر سازی لازم در سال جهش تولید را اثر گذار برشمرد.

امام جمعه موقت ورامین مدیریت جهادی را یکی از مهمترین عوامل برای تحقق «جهش تولید» دانست و عنوان داشت: همه مدیران و هر کسی در بخش تخصصی خود برای محقق شدن این شعار با کار جهادی تلاش کند، البته باید در حوزه تولید رقابت ایجاد شود و جلوی واردات بی رویه و قاچاق گرفته شود، از سوی دیگر با توجه به شرایط اقتصادی، مردم باید الگوی مصرف و صرفه جویی را جدی بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: جهش تولید برای این است که نیاز مردم برطرف، واردات قطع و ارز از کشور خارج نشود، و از سوی دیگر اشتغال زایی داشته باشیم، زمانی که صرفه جویی و الگوی مصرف درست توسط مردم رعایت شود در عمل تولیدات و محصولات بیشتر و بهتری خواهیم داشت.

کد خبر 4986654

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین واحد های تولیدی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا عید سعید قربان ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند