Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: استان از پیک بیماری کرونا ویروس عبور کرده و آمار افراد بستری در همچنان رو به کاهش است و امیدواریم در پاییز امسال وضعیت کرونا بهتر شود.

او بیان داشت: بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در بخش‌های آی سی یو استان کاهش یافت و ۲۷ روز است که تعداد بیماران ترخیص شده بیشتر از بیماران بستری بوده و از یکهزار و ۶۰۰ نفر به ۴۰۰ بیمار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی درخصوص بهره برداری از فاز دوم فولاد روهینا دزفول افزود: فاز دوم این مجتمع با اعتبار ۱۲۰ میلیون یورو معادل ۱۵۰ میلیون دلار اجرا شده که ۱۹۰ میلیون یورو آن از طریق صندوق توسعه ملی تامین شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ۴۵۰ هزار تن شمش، ۴۵۰ هزار تن میلگرد و ۴۵۰ هزار تن نورد در این مجتمع تولید می‌شود، گفت: مجتمع فولاد روهینا دزفول کارخانه به روزی است که ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد و همچنین طرح گاز بیدبلند ۲ با اعتبار ۲.۴ میلیارد یورو معادل ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل شد.

آیین بهره برداری از فاز دوم کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول به صورت ویدیو کنفراس از سوی رئیس جمهوری و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، ، امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این تجمع که شامگاه  پنجشنبه در چهارراه شریعتی دزفول برگزار شد، شرکت کنندگان از طرح نور نیروی انتظامی که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجارشکنی در حال اجراست، حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع نیز خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و حجاب و تلاش دستگاه‌های مربوطه برای گسترش موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان و جامعه شدند. 

همچنین در این تجمع شهروندان شرکت کننده خواستار تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا شدند.

دیگر خبرها

  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول