Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@23:42:58 GMT

نتانیاهو از سوی معترضان تهدید به قتل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۱۵۲

نتانیاهو از سوی معترضان تهدید به قتل شد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار یک ویدئو در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک از نقشه قتل معترضان اسرائیلی برای قتل او ابراز نگرانی کرده است.

وی در این ویدئو به اعتراضات گسترده ماه های گذشته در اراضی اشغالی اشاره می کند و با نمایش توییت ها و تصاویری از زنان و مردان معترض که در برخی صحنه ها وعده قتل او را داده بودند، واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در تعدادی از تصاویر چهره نتانیاهو در کنار دار قرار داده شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها از سوی مهاجران صهیونیست اشغالگر مقصر اصلی بحران اقتصادی اسرائیل شناخته می شود، به تازگی معترضان را اغتشاشگر توصیف کرده بود.

براساس گزارش پایگاه خبری-صهیونیستی دی تایمز آو اسرائیل، تظاهرات کنندگان خشمگین طی روزهای گذشته به صراحت روبروی خانه نتانیاهو در قدس اشغالی گفته بودند: «تو و همسرت و فرزندانت را دفن خواهیم کرد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر به ویژه پس از ائتلاف با بنی گانتس رهبر حزب آبی و سفید و وزیر جنگ کنونی رژیم اشغالگر به عنوان مقصر اصلی التهابات داخلی شدید اراضی اشغالی در صحنه سیاست و اقتصاد شناخته شده است.

نتانیاهو و همسرش که سال‌هاست در سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری و خیانت در امانت توسط دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تحت پیگرد قانونی هستند با دست آویز قرار دادن منصب نخست وزیری از محاکمه شدن توسط قضات اسرائیلی فرار می کنند.

علاوه براین از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در اراضی اشغالی تورم افزایش پیدا کرده و براساس آمارهای گزارش شده از سوی سایت «tradingeconomics»، نرخ شاخص قیمت مصرف‌کننده در اراضی اشغالی امسال به منفی 1.6 رسیده است؛ خبری که اصلا برای خانوارهای صهیونیست دلچسب نیست و نشان از کاهش شدیدتر قدرت خریدشان در یک سال اخیر دارد.

شاخص قیمت مصرف‌کننده یا (CPI) تغییرات در سطح قیمت سبد بازار کالاهای مصرفی و خدمات خریداری شده توسط خانوارها را نشان می‌دهد.CPI یک برآورد آماری است که با استفاده از قیمت نمونه ای از اقلام نماینده که قیمت آن‌ها به صورت دوره ای جمع‌آوری می‌شود، ساخته شده‌است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان بین‌المللی دادگستری به شدت نگران و آشفته است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

از سوی دیگر روزنامه تایمز انگلیس نیز اعلام کرد که احتمالا دیوان بین‌المللی دادگستری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد اسرائیلی از جمله یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل اتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

نتانیاهو مدعی شده است که تصمیم‌های دیوان لاهه بر تصمیم‌های رژیم صهیونیستی تاثیری نخواهد گذاشت، اما می‌تواند تبدیل به روال خطرناکی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو