Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@03:16:44 GMT

استخدام رسمی ٢٠ هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۱۰۱

به گزارش مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، حسین خنیفر، از اختصاص ۲۰ هزار ردیف استخدامی به منظور جذب دانشجو معلم برای ۲۰ رشته تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: این دانشجو معلمان از میان همه فارغ التحصیلان دبیرستان های سراسر کشور از طریق کنکور سراسری در سال تحصیلی آینده برای مقطع کارشناسی پذیرش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سئوال مطرح شده در خصوص تعهد خدمت دانشجو معلمان پذیرفته شده این دانشگاه تصریح کرد: دانشجو معلمان پذیرفته شده دو برابر مدت زمان تحصیل خود در قبال وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند.

رییس دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: همه پذیرفته شدگان نیز از همان ابتدای تحصیل خود استخدام رسمی آموزش و پرورش شده و برابر ضوابط قانونی حقوق ماهانه این افراد نیز پرداخت می شود.

خنیفر در خصوص نحوه برگزاری کلاس های این دانشگاه در سال تحصیلی آتی در تاکید سخنان حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم در مهر سال جاری و شروع سال تحصیلی، کلاس ها به شیوه حضوری برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: در صورت عدم صدور مجوز ستاد ملی کرونا برای برگزاری کلاس های حضوری، با ادامه فعالیت سامانه آموزش های مجازی الکترونیکی دانشگاه، نظام آموزشی با پویایی و بهره گیری از تجارب گذشته با قوت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: با توجه به امکان بهره گیری از توانمندی های شبکه آموزشی دانش آموز، شاد، از بستر این شبکه برای ارائه آموزش های مجازی به دانشجو معلمان استفاده خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانشجو معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است