Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی رویداد کارآفرینی ایده شو جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: ایده شو کرونا و استراتژی‌های جدید کسب و کار با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دفتر امور بانوان استانداری اصفهان برگزار می‌شود.

هومن سراج در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رویداد در راستای توانمند سازی مخاطبان و در قالب مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی است که در حال حاضر با توجه به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این رویداد را فراخوان جذب ایده‌های خلاقانه در حوزه برون رفت از تاثیر منفی کرونا بر کسب و کارهای کوچک، مشاغل خانگی، شرکت های تعاونی و... عنوان کرد و افزود: از اهداف دیگر این رویداد، می توان به ترویج فرهنگ کارآفرینی و تعاون و ایجاد کسب و کارهای خلاق و پایدار در سال جهش تولید اشاره کرد.

دبیر اجرایی رویداد کارآفرینی ایده شو جهاد دانشگاهی اصفهان شرکت در این رویداد را برای تمام علاقه مندان آزاد اعلام کرد و گفت: افراد دارای ایده می توانند از طریق مراجعه به سایت رویداد به نشانی http://reg.jdisf.ac.ir/ ، فرم های ثبت نام و ارسال ایده را تکمیل و ارسال کنند.

سراج محورهای این ایده بازار یا ایده شو را در ۶ حوزه اشتغال و جهش تولید، توسعه کسب و کارهای آنلاین، تجاری سازی محصولات فناورانه، رونق کسب و کارها در دوران پسا کرونا، فرصت های ناشی از تحول دیجیتال در کسب و کارها و بررسی تاثیر کرونا بر مشاغل خانگی معرفی کرد.

وی مهلت ثبت نام و ارسال ایده را تا ۱۶ مرداد ماه اعلام کرد و گفت: بسته به نظر کارگروه علمی رویداد طرح ها بررسی و انتخاب می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ایده شو جهاد دانشگاهی ایده شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند