Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: مدیریت شهری قم از ایده‌های نوین فرهنگی و هنری در بزرگداشت آئین‌های بزرگ ملی و مذهبی استقبال می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید امیر سامع امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران  که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تولید آثار هنری و فرهنگی توسط هنرمندان و اصحاب رسانه، ظرفیتی مهم در خدمت‌رسانی به مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: مدیریت شهری در چند ماه اخیر، تمامی ظرفیت‌ها و توان خود را در جهت اطلاع رسانی و ارتقای سطح اطلاعات شهروندان در مورد کرونا و خدمت‌رسانی بهتر به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری قم از ایده‌های نوین فرهنگی و هنری در بزرگداشت آئین‌های بزرگ ملی و مذهبی استقبال می‌کند.

نگران شیوع کرونا در اعیاد قربان و غدیر هستیم / مردم از سفر ‌خودداری کنندوضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی 90 درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌60 هزار زندانی در مرخصی کرونایی به‌سر می‌برند

سامع خاطرنشان کرد: شهرداری اقدامات مهمی در حوزه فرهنگی و فرهنگ‌سازی و ایجاد نشاط و شادابی در شهر انجام داده است و به تازگی مستندی از اقدامات انجام شده تولید شده است که محتوای این اثر، موجب تمرکز بیشتر فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی بهتر در آینده می‌شود.

وی اظهار داشت: روابط عمومی شهرداری نیز در حوزه شهری، ایده‌ها و روش‌های جدید برای معرفی خدمات و فعالیت‌های مدیریت شهری استفاده کرده است، گاهی بیان اقدامات و فعالیت‌ها برای مقابله با کرونا و خدمت‌رسانی برای شهروندان تکراری می‌شود اما شیوه‌های بدیع و نو راهکاری مهم در معرفی خدمات است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تولید محتوا و آثار هنری، ظرفیتی مهم در مقابله با کروناست و تاثیرات خود را دارد و ما به تولید محتوا به سمت تنوع کیفی و کمی نیاز داریم.

وی بیان کرد: باید بتوان به محتواها غنا بخشید و از بسترهای رسانه و فضای مجازی به بهترین نحو استفاده کرد، به خصوص محدودیت‌هایی که در جهت برگزاری تجمعات در آئین‌ها و مراسم‌ها به دلیل کرونا وجود دارد باید بتوان با ایده‌های نو و خلاقانه، این آئین‌ها را به بهترین نحو برگزار کرد.

سامع عنوان کرد: استفاده از ظرفیت گروههای مردمی نیز دارای آثار با ارزشی در حوزه مدیریت شهری و تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری است و هر چقدر بتوان به این آئین‌ها عمق بخشید و خانواده‌ها را تحت پوشش قرار داد، اثرات ماندگاری در جامعه دارد.

وی اظهار کرد: با وجود کرونا، در اعیاد نوروز و ماه رمضان و آئین‌های مختلف در سطح شهر، برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با نیاز جامعه عملیاتی شد و در آئین‌های پیش رو همچون غدیر و ایام محرم برآنیم فضای خوبی در شهر حاکم شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: مدیریت شهری در این ایام کرونایی، بسیاری از تهدیدات را با همان ایده‌های هنرمندان و ظرفیت‌های مردمی به فرصت مبدل کرد.

انتهای پیام/457/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... وضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی ۹۰ درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌ ۱۹۰۰ نیروی اورژانس به کرونا مبتلا شده‌اند/ ۴ نفر به شهادت رسیدند آیت‌الله نوری‌همدانی: عزاداری محرم را در چارچوب ‌دستورات ‌ستاد کرونا اقامه می‌کنیم / توصیه مهم به عزاداران حسینی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وضعیت قرمز کرونایی در قم پرخطر شد / بی توجهی ۹۰ درصد ‌مردم ‌به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری ‌ ۱۹۰۰ نیروی اورژانس به کرونا مبتلا شده‌اند/ ۴ نفر به شهادت رسیدند آیت‌الله نوری‌همدانی: عزاداری محرم را در چارچوب ‌دستورات ‌ستاد کرونا اقامه می‌کنیم / توصیه مهم به عزاداران حسینی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۵ بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود ۶ تقدیر سازمان جهانی دریانوردی از نیروی دریایی ارتش ایران/ سیاست ۱۰۰ساله آمریکا را در جبل‌الطارق شکستیم ۷ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۸ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده معاون بازرگانی وزارت صنعت: بانک مرکزی اولویت ارائه ارز دولتی را به ذرت، کنجاله، جو، دانه‌های روغنی و روغن قرار داد‌ گزارش ویدئویی|لبیک منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به فرمان مقام معظم رهبری /آغاز چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی جزئیات نشست فرماندهان ارشد ارتش و سپاه / برنامه‌های‌ ‌هفته دفاع مقدس مشترک برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم زالی: چالش امروز "خستگی مردم در رعایت پروتکلها" است/ پیچیده‌تر شدن وظیفه رسانه‌ها اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|۱۱۳ کشته و ۴۰۰۰ هزار زخمی/ اجساد ده‌ها نفر همچنان زیر آوار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون خدمات شهری شهرداری قم فرهنگی و هنری مدیریت شهری ایده ها آئین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان قروه پیش از ظهر یکشنبه با حضور در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی این شهر در آئین تشییع پیکر شهید والامقام ستواندوم «جلال اعتماد» شرکت کردند.

در این آئین که جمعی از مسؤولان کردستان از جمله معان سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز حضور داشتند پیکر این شهید، از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی قروه تا میدان شهید قاسم سلیمانی بر دستان مردم قروه تشییع شد.

مردم این شهر شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در مراسم تشییع پیکر شهید اعتماد طنین انداز کردند.

کوچک و بزرگ، زن و مرد در این آئین حضور یافتند تا دشمنان بدانند مردم این دیار برای دفاع از آب و خاک خود همیشه در همه عرصه‌ها حضور دارند و تقدیم خون جوانانشان را در راه انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام ارزش می‌دانند.

ستواندوم جلال اعتماد، که شامگاه چهارشنبه بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح شده بود، بامداد شنبه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از این شهید گرانقدر یک دختر ۴ ساله به یادگار مانده است.

پیکر مطهر این شهید والامقام در شهر دزج زادگاه ایشان به خاک سپرده می‌شود

کد خبر 6097050

دیگر خبرها

  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه