Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص ضدعفونی قطار‌های مترو پرداخت. تاریخ انتشار: 02:30 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۹۲۰

فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با میزان به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص ضدعفونی قطار‌های مترو پرداخت و گفت: ما همانطوری که از ابتدای شیوع کرونا در انجام پروتکل‌های بهداشتی در مترو تاکید داشتیم، همچنان هم بر همان رویه هستیم و این مساله کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: البته ضدعفونی قطار‌ها در طول روز بستگی به ایستگاه و خط مربوطه دارد، اما در آخر شب‌ها همه قطار‌های مترو به طور کامل ضدعفونی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات طبق برنامه‌ریزی‌ها همانگونه که از ابتدا ادامه داشت وجود دارد و تمامی اقدامات خود را در این زمینه متمرکز کرده‌ایم تا مسافران مترو دچار آسیب نشوند.

بیشتر بخوانید: سرویس دهی خط ۶ متروی تهران تغییر کرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: تمامی قطار‌های مترو در هنگام صبح و بعدازظهر به طور مرتب ضدعفونی می‌شود و در طول روز هم در ایستگاه‌های انتهایی این مساله بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد تا مسافران بتوانند در سلامت کامل از این خط حمل و نقلی استفاده کنند.

نوبخت در ادامه مجددا همه مسافران را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه کرده و گفت: با وجود اینکه مترو تلاش می‌کند تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی را در این زمینه رعایت کند، اما مردم از تردد‌های غیرضروری خود خودداری کرده و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان کمک کنند.

شایان ذکر است بنا به آمار اعلام شده درحال حاضر مجموع آمار مسافران مترو حدود ۸۰۰ هزار نفر است که مسافران مترو در هفته گذشته نسبت به هفته پیش از لغو طرح ترافیک تغییری نکرده است در نتیجه مردم باید از تردد‌های غیرضروری خود در این زمینه بکاهند تا بتوانیم از شیوع بیشتر این بیماری بکاهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو نوبخت مترو قطار های مترو ضدعفونی قطار متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند، صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطارهای تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام‌های تندرو مجدداً از سرگرفته شود؛ اما به منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطارها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

بنابراین با توجه به اینکه زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقاً مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطارهای خط ۵ از مبدا تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش آمده در سیستم کنترل علائم خط بر روی اعزام قطارهای عادی نیز تأثیر گذاشته و حرکت قطارها با کندی انجام می‌شود.

باتوجه به حذف قطارهای تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع به مقاصد خود برسند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطارهای تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

کد خبر 6092148

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران