Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:59:06 GMT

لیست سیاه زیدان؛ این 8 بازیکن را نمی خواهم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۵۷۲

لیست سیاه زیدان؛ این 8 بازیکن را نمی خواهم

هشت بازیکن از سوی زین الدین زیدان مازاد اعلام شدند و رئال همین تابستان به دنبال انتقال شان به باشگاهی دیگر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید فصل 20-2019 را با دو جام به اتمام رساند. فتح سوپرکاپ و لالیگا باعث شد تا طولانی ترین فصل تاریخ به خوبی برای رئال به اتمام برسد با این حال حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست منچسترسیتی اتفاقی منفی در انتهای فصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

جمعه گذشته رئال در زمین سیتی 1-2 باخت و حذف شد و یک روز بعد در کمپ والدبباس بازیکنان برای آخرین بار قبل از رفتن به تعطیلات گردهم آمدند. خوزه آنخل سانچس مدیر اجرایی رئال و دست راست فلورنتینو پرز(رئیس) در کمپ با بازیکنان جلسه ای داشت و دقایقی برای آنها صحبت کرد و اطلاع داد که به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از کرونا، هیچ بازیکن جدیدی جذب نخواهد شد.

در واقع چهره های جدید رئال در فصل 21-2020، بازیکنانی چون مارتین اودگارد و دنی سبایوس خواهند بود که فصل گذشته قرضی در سوسیداد و آرسنال بازی می کردند.

 

 

 

 

در روزها و هفته های پیش رو، هدف اصلی سران رئال فروش بازیکنانی است که در ایده های زین الدین زیدان جایی ندارند. بازیکنانی که فصل گذشته در تیم اول بودند و نیز بازیکنانی که قرضی برای تیم های دیگر بازی می کردند.

 

 

 

 

خامس رودریگز

خامس در هفته های پایانی لالیگا جایی در برنامه های زیدان نداشت چرا که خودش چنین درخواستی کرده بود. خامس که سال بعد قراردادش به اتمام می رسد، حاضر نشد با رئال برای بازی با اتلتیک بیلبائو راهی باسک شود و در مادرید ماند.

او دیگر در فهرست رئال قرار نگرفت و از اولویت های باشگاه رئال، پیدا کردن مقصدی دیگر برای این بازیکن کلمبیایی است. از قرارداد خامس تنها یک سال باقیمانده و طبعا رقم انتقال او پایین تر از ارزش های واقعی اش خواهد بود. حفظ خامس برای یک فصل دیگر در حالی که زیدان دیگر او را نمی خواهد، قطعا اشتباه بزرگی است. او تابستان بعد بازیکن آزاد خواهد بود ولی رئال قصد دارد از فروش او در تابستان امسال درآمدزایی کند.

 

 

 

 

 گرت بیل

ارتباط بین گرت بیل و زیدان به طور کامل قطع شده است. بیل وقتی حاضر نشد همراه رئال برای بازی با سیتی راهی منچستر شود، از برنامه های زیدان خارج شد و سرمربی فرانسوی برای فصل بعد روی او حساب نمی کند.

مشکل بزرگ به دستمزد 17 میلیون یورویی او بر می گردد. بیل در صورتی که پیشنهادی خوب برایش نرسد، مشکلی برای ادامه کار در رئال حتی در صورت سکونشینی نخواهد داشت و این را اخیرا ایجنت او نیز تایید کرد. بیل تا 2022 قرارداد دارد و با احتساب مالیات، حفظ او 60 میلیون یورو برای رئال هزینه خواهد داشت. این مبلغ هزینه برای بازیکنی که از ایده های زیدان خارج شده، قطعا به صرفه نخواهد بود.

رئال همچون خامس قصد هدیه دادن بیل به باشگاهی دیگر را ندارد ولی در شرایط کنونی مشکل بتوان باشگاهی پیدا کرد که بتواند 17 میلیون یورو سالانه به ستاره ولزی دستمزد بدهد. اولویت در فروش بیل است و اگر او با باشگاهی به توافق مالی برسد، رئال برای رقم نهایی انتقال، سختگیری نخواهد کرد.

 

 

 

 

ماریانو دیاز

مورد ماریانو نیز در نوع خود جالب است. او دو سال پیش از لیون به رئال بازگشت و پیراهن شماره 7 رونالدو را به او دادند. ماریانو نتوانست خوش بدرخشد و فصل 20-2019 را نیز همواره روی نیمکت بود و بسیار کم به او فرصت بازی رسید ولی این مهاجم دومنیکن-اسپانیایی حاضر به ترک رئال حتی در چنین شریطی نیست. ماریانو سالانه 4.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد و هیچ باشگاه دیگری حاضر به پرداخت چنین مبلغی به او نیست و ماریانو هم به جایی نخواهد رفت که مبلغی کمتر دریافت کند. او به باشگاهی می رود که توقعات ورزشی و شخصی او را برآورده کند.

 

 

 

 

لوکاس واسکز

او یکی از بازیکنانی است که در رئال چندان نگرانش نیستند. قرارداد لوکاس تا یک سال دیگر معتبر است و بسیار هم مورد توجه زیدان قرار دارد. سران رئال اما به دنبال تیمی دیگر برای او هستند تا بتوانند از فروش او مبلغی در حدود 25 میلیون یورو به دست بیاوردند. در پست او وینیسیوس و رودریگو گوئس حضور دارند و لوکاس مشکل بتواند فصل بعد جایی در ترکیب ثابت رئال داشته باشد؛ با این حال اگر پیشنهاد مناسبی برای او پیدا نرسد، رئال مشکلی در راه ماندن لوکاس ایجاد نخواهد کرد. او بازیکنی پذیرفته شده و مقبول در رختکن رئال است و کاملا بی دردسر برای باشگاه.

 

 

 

 

بورخا مایورال

رئال تحت هر شرایطی تمایل به روش بورخا مایورال دارد. محصول آکادمی باشگاه که دو سال گذشته قرضی برای لوانته بازی کرده، از لاتزیو و والنسیا پیشنهاد دارد و باشگاه مادریدی برای انتقال او 15 میلیون یورو تعیین کرده است. تمایل بورخا پذیرش پیشنهاد لاتزیو است که فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود.

 

 

 

 

رگیلون

مدافع چپ جوان محصول آکادمی رئال، تابستان گذشته و پس از اینکه فرلاند مندی به رئال پیوست، به صورت قرضی راهی سویا شد. زیدان معتقد است که جناح چپ تیمش با حضور مارسلو و مندی نیاز به تقویت ندارد و با توجه به درخشش رگیلون در سویا و رشد ارزش او در بازار، رئال تمایل به فروش او با رقم 25 میلیون یورو دارد. پی اس جی و اورتون به نظر جدی ترین باشگاه های خواهان رگیلون هستند. رئال قصد دارد در صورت انتقال این بازیکن، 50 درصد حق مالکیت او را در اختیار قرار داشته باشد.

 

 

 

 

اسکار رودریگز

مهاجم محصول آکادمی رئال فصل گذشته برای لگانس خوش درخشید و 9 گل به ثمر رساند اما در رئال جایی برای او نیست. قرار بود اسکار راهی ویارئال شود ولی در نهایت تاکه فوسا کوبو بود که از رئال قرضی راهی ویارئال شد و برای اسکار حالا باید به دنیال مقصدی دیگر بود. رئال قیمت او را 10 میلیون یورو تعیین کرده و 50 درصد حق مالکیت او را نیز در اختیار خواهد داشت.

 

 

 

 

خسوس وایه خو

مدافع سابق تیم ملی جوانان اسپانیا و کاپیتان این تیم، سال 2016 از ساراگوسا به رئال پیوست و به اینتراخت فرانکفورت قرض داده شد. او سپس به رئال بازگشت ولی نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد. وایه خو فصل گذشته قرضی برای وولوز و گرانادا بازی کرد و با گرانادا سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد. همین باشگاه به علاوه یکی دو تیم از بوندسلیگا قصد جذب دائمی او را دارند و رئال برای فروش او 8 میلیون یورو به علاوه 50 درصد حق مالکیت را طلب کرده است.

  خامس رودریگز نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 لوکاس واسکز بورخا مایورال گرت بیل زیدان (سرمربی) وایه خو رئال مادرید نقل و انتقالات اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خامس رودریگز نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 لوکاس واسکز بورخا مایورال گرت بیل زیدان سرمربی وایه خو رئال مادرید نقل و انتقالات اروپا میلیون یورو فصل گذشته فروش او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 ابتدا با دو گل پرسپولیس را از حریف پیش انداختند اما تعویض های حسینی در نیمه دوم جواب داد و مهدی لیموچی در دقیقه 84 و شروین بزرگ در دقیقه 6+90 با دو گل کار را به تساوی کشاندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (78-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (46-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (78-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (70-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه 54: امیررضا رفیعی با یک عکس العمل خوب و سریع ضربه خطرناک آلومینیومی ها را برگشت داد.

دقیقه 57: حرکت زیبای لیموجی و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 71: شوت سرکش عارف حاجی عیدی را رفیعی به خوبی دور کرد.

دقیقه 80: شوت اکبرپور را امیررضا رفیعی با کف دست راهی کرنر کرد.

دقیقه 85: در غفلت مدافعان پرسپولیس توپ داخل محوطه جریمه روی پای مهدی لیموچی نشست و این بازیکن به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 1+90: تعلل پرسپولیسی ها روی ضد حمله باعث شد یک موقعیت بسیار خوب برای سرخپوشان از دست برود و نعمتی و اسماعیلی فر این فرصت بسیار عالی را از دست بدهند.

دقیقه 6+90: شروین بزرگ با یک چرخش استثنایی و ضربه زیبا از روی خط محوطه جریمه گل تساوی بازی را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899924

دیگر خبرها

  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!