Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@22:39:13 GMT

اینتر آماده به خدمت گرفتن اسمالینگ

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۲۹۹

اینتر آماده به خدمت گرفتن اسمالینگ

خبرگزاری میزان- باشگاه اینتر برای به خدمت گرفتن مدافع انگلیسی منچستریونایتد دست به کار می‌شود. تاریخ انتشار: 16:37 - 24 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۶۲۹

خبرگزاری میزان - نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد؛ باشگاه اینتر خود را آماده ارائه پیشنهادی رسمی به منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن کریس اسمالینگ می‌کند، این در حالی است که این باشگاه انگلیسی روی این مدافع ۳۰ ساله ۲۰ میلیون یورو قمیت گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع انگلیسی فصل ۲۰-۲۰۱۹ را به طور قرضی در رم سپری کرد و عملکردش خوبش در این تیم، مدیران باشگاه رم را برای حفظ او ترغیب کرد، اما در نهایت آنها نتوانستند به لحاظ مالی نظر منچستریونایتد را برای فروش مدافع خود جلب کنند.

اسمالینگ می‌خواهد فوتبالش را در سری A دنبال کند، از این‌رو اینتر می‌تواند گزینه جذابی برای او باشد. اینتر فصل گذشته موفق شد روملو لوکاکو، الکسیس سانچس و اشلی یانگ را از منچستریونایتد به ترکیب خود اضافه کند.

رم برای قطعی کردن قرارداد اسمالینگ حاضر بود ۱۵ میلیون یورو بپردازد که باشگاه منچستریونایتد آن را رد کرد چرا که برای واگذاری این مدافع ۳۰ ساله رقمی در حدود ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اسمالینگ در رادار اینتر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسمالینگ کریس اسمالینگ اینتر منچستریونایتد رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است

رئیس ارتش انگلیس با اشاره به ضعف دفاع اوکراین، اذعان کرد کی‌یف با «جنگ دشواری» در مقابل پیشروی‌ نیروهای روسیه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مسئله ضعف دفاع اوکراین توسط بسیاری از مقامات غربی و رسانه‌ها برجسته شده است و احتمال می‌رود حتی با وجود کمک‌های گسترده‌ای که از سوی غرب به خصوص آمریکا به اوکراین سرازیر می‌شود، این کشور نتواند در مقابل قدرت روسیه به پیروزی برسد.

«تونی راداکین»، رئیس ارتش انگلیس در گفت‌وگو با روزنامه فایننشال تایمز بیان کرد: «فضای غمگین و ناامید کننده‌ای دفاع اوکراین را احاطه کرده و این کشور با جنگ دشواری در مقابل پیشروی نیروهای روسیه مواجه شده است.»

این اظهارات رئیس ستاد دفاع انگلیس درحالی مطرح می‌شود که پیش از این بارها مقامات غربی و حتی اوکراینی اذعان کرده‌اند که روسیه در بسیاری از موارد چندین برابر از اوکراین جلوتر است؛ موضوعی بدیهی که رسانه‌های آمریکایی از جمله تلویزیون سی‌ان‌ان پیشتر به آن پرداخته‌اند.

روزنامه فایینشال تایمز می‌نویسد پس از ماه‌ها عدم قطعیت درباره استراتژی غرب در اوکراین، راداکین با خوشبینی تمام درباره موقعیتی صحبت می‌کند که تمام کشورهای ناتو دغدغه «خرج بیشتر پول» را دارند. اما حتی خود اوکراین هم شک دارد که آیا حجم جدیدی از کمک‌ها می‌تواند به ثبات موضع متزلزل‌شده‌اش کمک کند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!