Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورود ستاد اجرایی فرمان امام و بنیادهای مربوطه کشور می‌تواند سبب شکوفایی قابلیت‌های استان شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد علی موهبتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سال 1396 در محل دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ابتدا شروع فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در استان تمام هم و غم مجموعه ایجاد زیر ساخت‌ها از جمله مدرسه سازی، بهداشت و درمان آب‌رسانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه اما به موضوع مهم اشتغال که در برابر آن غفلت زیادی صورت گرفته پرداخته شده است.

وی با اشاره بر اینکه در بخش جدید تلاش بیشتری در حوزه اشتغال صورت گرفته است بیان کرد: اشتغالزایی متناسب با ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت که بخش زود بازده آن صنایع دستی، دامپروری، کشاورزی و دیگر فعالیت‌هایی که نیاز به آموزش طولانی مدت و سرمایه گذاری سنگین نداشته انجام گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر به دنبال اقدامات بلند مدتی هستیم که ظرفیت‌های مهم‌تر استان را نشان دهد و بتواند تأثیر بزرگتری داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مزیت‌های استان بیشتر در حوزه معدن است که امیدواریم بتوانیم بحث فرآوری و مس در حوزه صنایع فلزات سبک را دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث فراوری و ایجاد زنجیره ارزش که در کشاورزی، دامپروری و شیلات استان داریم ورود خوبی انجام شده که بنیاد برکت و دیگر سازمان‌ های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام قرار نیست جای بخش خصوصی و دولت را بگیرند بلکه تنها یک شتاب دهی ایجاد می‌کنند که یک ایده را به منصه ظهور برسانند.

وی افزود: برخی از ظرفیت های تعطیل شده استان که در کارخانه‌ها بوده در حال حاضر پای کار آمده اند که امیدواریم بعد از این نیز این روند ادامه داشته باشد.

موهبتی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌های مشترک بسیاری از مشکلات را می‌تواند هم افزایی و حل کند که از همه سازمان‌هایی که در این زمینه در استان نقش دارند کمال تشکر را داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش از 140 مجموعه خیرین کشور در گروه‌های  مختلف در حوزه‌های آموزش، بهداشت، آب‌رسانی، راه روستایی و.... حضور دارند که این امر می‌تواند در سیستان و بلوچستان انقلاب ایجاد کند.

انتهای پیام/ 394/ش

R7843/P/S6,65/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بحران بیکاری و اشتغال بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط بحران بیکاری و اشتغال بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۲ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۵ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۶ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۷ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۸ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند معاون اقتصادی وزیر کشور: ۴۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با ‌ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت دارند غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران بیکاری و اشتغال بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان بحران بیکاری و اشتغال بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی