Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، در دیدار مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان، مقرر گردید هیات حسابرسی ویژه عملکرد مالی طرح های سرمایه گذاری بخش های آب و فاضلاب استان خوزستان و همچنین عملکرد مالی منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه بذرپاش گفت: خوزستان سرزمین غیورمردان و شیرزنان این آب و خاک است که سال ها جنگیدند و پس از آن پای ارزش های انقلاب و کشور ایستاده اند، حال نباید با کم کاری ها و سوء مدیریت ها این گونه در رنج باشند. موضوع آب و فاضلاب سطح استان و منابعی که صرف شده هنوز پاسخ مناسب به نیازهای مردم منطقه نداده است و این مطالبه بحق مردم و نمایندگان است.

وی تصریح کرد: هیاتی را برای حسابرسی ویژه از این طرح ها مامور کردیم تا در اسرع وقت نظارت دقیق انجام گیرد. همچنین مشکلات ایجاد شده در منطقه غیزانیه که مردم را به رنج انداخته و در بخش ها و شهرهای دیگر استان هم قابل مشاهده است، بسیار باعث تاسف است. البته با همت نهادهای انقلابی مسکنی بر آلام شد ولی کار جدی در این خصوص را طلب می کند.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور بیان کرد: منطقه اقتصادی اروند هم محل بحث های زیادی در سطح استان شده است که باید عملکرد مالی آن و میزان سرمایه گذاری ها و سطح اشتغال و خدمات آن برای مردم استان مشخص و ملموس باشد.

پربیننده ترین افزایش حقوق فرهنگیان جزییات دریافت کارت ورود به جلسه کنکور۹۹ +لینک تبلت وارد سبد خرید اول مهر مدارس شد ردپای ماریجوانا در آتش میانکاله! حداد عادل: فرزندم ماهی ۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان حقوق می‌گیرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آب و فاضلاب آب و فاضلاب استان خوزستان اشتغال مهرداد بذرپاش دیوان محاسبات کشور قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند