Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه نباید از مشکلات بلندمدت غافل شده و دچار روزمرگی شویم، گفت: در خصوص مشکل تامین آب شرب تبریز تمامی نمایندگان در حال پیگیری هستند تا این مسئله امنیتی و مرتبط با آرامش روانی مردم تبریز، به زودی حل شود.

روح الله متفکرآزاد در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز، با بیان این مطلب، گفت: با توجه به ظرفیت مراودات تجاری و ظرفیت همسایگان کشور، می‌توان مقادیر بالاتری از تراز تجاری مورد نیاز کشور را حتی در شرایط تحریمی تامین کرد؛ این امر واقعیت‌ صحنه است و خیالی نیست، اما یک زمان‌هایی این فرصت مهم را از دست دادیم ولی اکنون می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: برای طرح مشکلات شهرستان، حتما نیاز به برگزاری جلسه نیست و مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی می‌توانند مشکل خود را بدون واسطه با نمایندگان در میان بگذارند تا نمایندگان به دنبال پیگیری باشند.

به گزارش ایسنا، متفکرآزاد ادامه داد: در شرایط خاصی قرار داریم و دولت سال آخر خود را سپری می‌کند و نمایندگان هم مراعات دولت را کرده و کمک می‌کنند تا دولت تا آخرین دقیقه و روز کاری بتواند پرتوان کار کرده و به وظایف خود عمل کند.

وی افزود: از طرفی مشکلات بسیاری نیز وجود دارد که بخشی در دولت و بخشی از بیرون از دولت نشات می‌گیرد که نمایندگان برای همه این‌ مشکلات کمک می‌کنند تا حل شوند.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو گفت: اکنون همه در یک کشتی به نام جمهوری اسلامی نشسته‌ایم، کارآمدی این کشتی زمانی روی می‌دهد که ما بتوانیم مسائل را حل کنیم که ظرفیت آن را هم داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند

محمدصالح جوکار ،رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، اظهار داشت: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت‌اند و باید در دو حوزه قانونگذاری و نظارت به بهترین شکل عمل کنند. در واقع باید قوانینی وضع شود که مستقیما مشکلات و گرفتاری‌های مردم را رفع کند و در حوزه نظارت هم نمایندگان باید بر دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشند که قوانین را به درستی اجرا کنند. برای مثال در حوزه اقتصاد لازم است که همه نمایندگان تمام انرژی‌شان را بر رفع مشکلات معیشتی بگذارند زیرا اکنون بزرگ‌ترین مشکل مردم اقتصاد است

وی افزود: از سوی دیگر نمایندگان باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند تا دولت در مسیر درستی حرکت کند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نکته بعدی آن است که مجلس نباید تک‌بعدی باشد؛ به این معنا که نباید صرفا تمرکزش بر موضوعات فرهنگی یا سیاسی باشد و از اقتصاد غافل شود و البته بالعکس.

 جوکار اضافه کرد: در مجلس یازدهم محاسن زیادی وجود داشت که باید در مجلس دوازدهم این محاسن پررنگ‌تر و تقویت شود؛ از تخصص تا تعهد. نمایندگان ضمن اینکه باید تعهد کامل به نظام و مردم داشته باشند، باید اشراف کاملی به مسائل کلان کشور هم داشته باشند. نگاه مجلس دوازدهم باید کلان‌محور و راهبردی باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکسری از طرح‌های خوب در مجلس یازدهم مطرح شد اما به دلیل کمبود وقت به مجلس دوازدهم می‌رود که به هر حال نمایندگان بعدی باید آنها را به سرانجام برسانند. همچنین لازم است گام‌های مهمی در حوزه‌هایی مانند اشتغال و مسائلی که به طور مستقیم به زندگی مردم مرتبط است، برداشته شود.

دیگر خبرها

  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟