Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:06:03 GMT

محکوميت اقدام ترکیه در بستن آب به روی مردم حسکه

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۵۹۸۹

محکوميت اقدام ترکیه در بستن آب به روی مردم حسکه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، رئیس مجلس سوریه ادامه اقدام ترکیه در بستن آب آشامیدنی به روی شهر حسکه در شمال شرق این کشور را محکوم کرد‌.

حموده صباغ در نامه های جداگانه ای به روسای اتحادیه های بین المجالس جهان و منطقه، این اقدام ترکیه را جنایتی ضدبشری توصیف کرد.

ترکیه و گروه های مسلح وابسته به آن برای چهاردهمین روز متوالی آب آشامیدنی را به روی شهر یک میلیونی حسکه و حومه آن بسته اند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت روح الله حسینیان ترکیه بستن آب سوریه حسکه مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت روح الله حسینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل