Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@02:54:31 GMT

شیطان ایلام بازداشت شد / او به زن و مرد رحم نمی کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۵۵۶

شیطان ایلام بازداشت شد / او به زن و مرد رحم نمی کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان دهلرانی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام و ارسال مطالب تهدیدآمیز برای وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی مقام قضائی و پس از بررسی و اقدامات فنی انجام شده توسط کارشناسان سایبری، متهم شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در دهلران

مکی با بیان اینکه متهم هدف خود را از این کار تفریح و سرگرمی عنوان کرده است، گفت: متاسفانه اکثر افراد با تفکر اینکه در این محیط شناسائی نمی‌شوند، اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش دیگران می‌کنند در حالیکه با آنان برابر قانون جرائم رایانه‌ای برخورد خواهد شد.

او با اشاره به اینکه هر گونه ایجاد مزاحمت با هر قصد و نیتی برای دیگران در فضای مجازی جرم تلقی شده، به شهروندان توصیه کرد:پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات خود را با پلیس در میان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس سرگرمی قانون فضای مجازی جرم اخبار حوادث شهرستان اینستاگرام شهروندان مزاحمت اینترنتی حوادث دهلران دستگیر شد اخبار ایلام عکس حوادث تهران اخبار تهران دختر فیلم تجاوز تهران بیمارستان پسر تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی