Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده خاوری در کانادا ۴۴ میلیون دلار برای ساخت یک خانه هفت طبقه وام گرفتند، اما جز تخریب محل، هیچ کاری نکردند!

به گزارش رکنا،   صفحه توییتر ژورنال ایرانیان کانادا در یک رشته توییت به نقل از روزنامه گلوب اند میل کانادا نوشت: ‌یک پروژه آپارتمان­ سازی شکست خورده در بخش شرقی تورنتو باعث شده است که اختلاف چند میلیون دلاری بین پسران خاوری و خانواده سرمایه­ گذار عربستانی فاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قلب این پرونده خشایار خاوری قرار دارد. بر طبق گزارش­ها، خشایار خاوری و برادرش اردوان در سال ۲۰۱۷ بابت یک معامله تجمیع زمین که در محله یورک شرقی تورنتو قرار دارد، سلسله وام­‌هایی با نرخ بهره بالا دریافت کرده­ اند و به صورت مستمر اقساط مربوط به وام‌­ها را پرداخت نکرده‌­اند.

شرکت وام‌دهنده به این پروژه اکنون بیش از ۸ میلیون دلار طلبکار است. این شرکت با پرداخت وام ۴۴ میلیون دلاری برای ساختن یک آپارتمان هفت طبقه موافقت کرده بود. با وجود دریافت موافقت برای ساخت این پروژه، تقریبا هیچ کاری به جز تخریب ساختمان­‌های موجود در محل انجام نشده است. ‌

پائولا فلچر از اعضای شورای شهر تورنتو می­گوید: "آنچه برای این محله باقیمانده یک زمین خالی پر از علف و زباله است، در حالی که میلیونر‌ها در حال دعوا کردن با هم هستند. با این پروژه نباید از ابتدا موافقت می­شد. این سرمایه­ گذاران پولدار در این زمین کوچک در یورک شرقی چه می­کنند؟ "

‌مالکان این زمین بیش از ۱۴۶ هزار دلار مالیات بر املاک نیز به شهرداری تورنتو بدهکار هستند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا روزنامه قلب آپارتمان اخبار حوادث دلار زمین کانادا پسر تورنتو خاوری محمود خاوری عکس فیلم زن اخبار تهران حوادث تهران تهران تجاوز اینستاگرام جزئیات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری «عمون» اردن، «محمود عباس» امروز (یکشنبه) طی سخنانی در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض درباره هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه اگر اسرائیل به رفح حمله کند، بزرگ‌ترین فاجعه در تاریخ ملت فلسطین اتفاق می‌افتد، از آمریکا خواست تا مانع یورش رژیم صهیونیستی به رفح شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اوضاع کرانه باختری نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: بیم آن می‌رود که اسرائیل به کوچاندن فلسطینیان کرانه باختری به سمت اردن روی آورد، اما ما تحت هیچ شرایطی کوچاندن اجباری فلسطینیان از وطنشان را نمی‌پذیریم.

وی افزود که اردن و مصر قاطعانه با کوچاندن فلسطینیان به این کشور‌ها مخالفت کرده‌اند.

محمود عباس ضمن درخواست از جامعه جهانی برای به رسمیت شناختن عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: ما برای دستیابی به حل و فصل سیاسی و تجمیع غزه و کرانه باختری در یک کشور مستقل فلسطین تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

 پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری