Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:18:46 GMT

آیین بازسازی واقعه عاشورا در ده‌زیار کرمان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۲۵۹۸

آیین بازسازی واقعه عاشورا در ده‌زیار کرمان به روایت تصویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- آیین سنتی مذهبی تعزیه‌خوانی روز عاشورا در روستای ده‌زیار خاستگاه تعزیه استان کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با روز دهم محرم مصادف با عاشورای حسینی آیین باشکوه سنتی مذهبی تعزیه‌خوانی در روستای ده‌زیار خاستگاه تعزیه استان کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم چیزی حدود 200 نفر از هنرمندان حسینی هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده‌زیار مجلس تعزیه هفتادوتن را شبیه‌خوانی کردند.

آیین سنتی مذهبی تعزیه‌خوانی روز تاسوعا در روستای ده‌زیار کرمان به روایت تصویرحلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکسابراز ارادت تعزیه خوانان کرمانی به حاج قاسم + فیلم

اعضای هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده‌زیار از مدت‌ها قبل در حال آماده‌سازی این مکان برای برگزاری مجلس عزای سرور و سالار شهیدان هستند تا در ایام شیوع ویروس کرونا اجازه ندهند مجلس عزای حضرت اباعبدالله (ع) تعطیل شود و جلوه‌ای دیگر از شور و شعور حسینی در هیئات مذهبی کرمان را با هم به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان هیئت تعزیه بیشتر بخوانید... تجلی شور و شعور حسینی در هیئت‌های عزاداری کرمان/ عزاداری باشکوه در هیئت تشنگان فرات به‌روایت تصویر‌ پیشنهاد استاندار کرمان برای برگزاری بعضی از مراسم سنتی ماه محرم در کرمان؛ ثبت‌نام اینترنتی شود امام جمعه کرمان: هیچ منعی برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم وجود ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تجلی شور و شعور حسینی در هیئت‌های عزاداری کرمان/ عزاداری باشکوه در هیئت تشنگان فرات به‌روایت تصویر‌ پیشنهاد استاندار کرمان برای برگزاری بعضی از مراسم سنتی ماه محرم در کرمان؛ ثبت‌نام اینترنتی شود امام جمعه کرمان: هیچ منعی برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم وجود ندارد واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان هیئت تعزیه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۲ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از روستای حضرت ابوالفضل(ع) اهواز بازدید کرد+تصاویر ۳ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۴ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند ۵ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۶ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۷ عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است ۸ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر گزارش ویدئویی| فصل عاشقی گردان علی‌بن ابیطالب(ع) در سرزمین نور/ از جبهه‌ها تا کربلا با "یا حسین" + فیلم طنین نوای یاحسین در اردبیل/عشق و دلدادگی به اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز عاشورای حسینی + فیلم خوزستان| ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی+ تصاویر و فیلم ظریف به اظهارات مقام امنیتی آمریکا در سرکوب تظاهرات پورتلند واکنش نشان داد سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان هیئت تعزیه استان کرمان هیئت تعزیه نمایش گذاشتند شور و شعور حسینی سالار شهیدان روستای ده زیار عاشورای حسینی برای برگزاری تعزیه خوانی استان کرمان هیئت تعزیه امام حسین ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.
عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است. 


منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)